Er åpen nå
Km
Wiki
Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
-
- Sjef
- Innlegg: 883
- Registrert: 25/09-2002 21:23
- Sted: Sarpsborg
Det meste av arbeidet på wikien er for tiden konsentrert om 1T og R2. Vi er tre fire stykker som arbeider med ujevne mellomrom
. Det er plass til flere bidrag
.
God helg
Kenneth
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
God helg
Kenneth
-
- Sjef
- Innlegg: 883
- Registrert: 25/09-2002 21:23
- Sted: Sarpsborg
Vi har opplevd noe spam på vår Wiki. Vi beklager dette, spesielt ovenfor våre bidragsytere. Problemet er midlertidig løst ved å kreve pålogging, men sterkere lut er nødvendig på sikt. Vi jobber kontinuerlig med saken, men ber om forståelse for mulige feiltinn, da denne balansegangen er ny for oss.
Mvh
Kenneth
Mvh
Kenneth
-
- Fibonacci
- Innlegg: 5648
- Registrert: 24/05-2009 14:16
- Sted: NTNU
Administrator hvordan går arbeidet, og hvordan er planene fremover?
EDIT:
Lest igjennom wikien og arbeidet som er lagt ned i den er mildt sagt imponerende. Kunne gjerne ha tenkt å arbeide litt med R2 delen selv.
I mine øyne er den veldig bra skrevet men på noen områder vel teknisk, den introduserer nye begreper for VG3 elever som kan virke avskremmende. Om den hadde de formelle definisjonene også en slags "layman definition" altså en forklaring på godt norsk. Tror jeg dette hadde hjulpet mange.
Savner også litt mer kjøtt på R2 delen, og flere eksempler. Men dette er nok bare mangelen på arbeidskraft som gjør.
EDIT:
Lest igjennom wikien og arbeidet som er lagt ned i den er mildt sagt imponerende. Kunne gjerne ha tenkt å arbeide litt med R2 delen selv.
I mine øyne er den veldig bra skrevet men på noen områder vel teknisk, den introduserer nye begreper for VG3 elever som kan virke avskremmende. Om den hadde de formelle definisjonene også en slags "layman definition" altså en forklaring på godt norsk. Tror jeg dette hadde hjulpet mange.
Savner også litt mer kjøtt på R2 delen, og flere eksempler. Men dette er nok bare mangelen på arbeidskraft som gjør.
"Å vite hva man ikke vet er og en slags allvitenhet" - Piet Hein
https://s.ntnu.no/Integralkokeboken
Lektor - Matematikk, Fysikk og Informatikk
https://s.ntnu.no/Integralkokeboken
Lektor - Matematikk, Fysikk og Informatikk