Tusen takk!

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Aleks855
Rasch
Rasch
Innlegg: 6861
Registrert: 19/03-2011 15:19
Sted: Trondheim
Kontakt:

Har min siste prøve i matte 1/6. Går forøvrig forkurs. Skal gå dataingeniør til neste år. Håper matematikken blir litt dypere, for selv om jeg har lært veldig mye i år, så er det fordi jeg har motivert meg selv ganske mye, og lest veldig mye på forumet her. Vil derfor overrekke en takk til alle som poster regelmessig heromkring. For det er greit nok at man kan stegene man må gå gjennom i f. eks. delbrøkoppspalting, men det er et helt annet nivå av forståelse når man skjønner hvorfor man gjør de stegene.

Har hatt 3 prøver i matte dette skoleåret så langt. Fikk C på første, så oppdaga jeg Khan Academy og forumet her. Fikk B på neste. På den forrige vi hadde fikk jeg A og 100% score, og følte at stoffet var lettere enn noen gang.

tusen takk til alle som bidrar med fyldige og vettuge svar. Det er ikke bare trådstarter som lærer av det som sies i trådene.

Ellers, gratulerer med dagen! Håper det ble en fin en :)
Markonan
Euclid
Euclid
Innlegg: 2136
Registrert: 24/11-2006 19:26
Sted: Oslo

Gratulerer masse med A'en (og B'en)! 8-)
An ant on the move does more than a dozing ox.
Lao Tzu
ambitiousnoob
Ramanujan
Ramanujan
Innlegg: 285
Registrert: 29/08-2010 16:29
Sted: Bergen

Kan bare hive meg på her

Grattis med en kjempefin framgang!

Jeg har også hatt enormt god hjelp i dette forumet her, khanacademy og også patricjmt, som kanskje har vokst seg opp som en liten favoritt foran khan.

Benytter denne tråden til å også si takk for god hjelp, ser fram til å fortsette å "henge" her i årene framover, og kan forhåpentligvis etterhvert også bli mer til hjelp enn den som blir hjulpet.
Aleks855
Rasch
Rasch
Innlegg: 6861
Registrert: 19/03-2011 15:19
Sted: Trondheim
Kontakt:

Ble B sammenlagt i matte, men jeg har fått A på alle prøver og 100% på alle øvinger siden jeg oppdaga Khan Academy, PatrickJMT og forumet her.

Har tro på å bare ace hele greia neste år, da jeg allerede har begynt å se på emner som jeg har sett på pensumlista (differensialer, invers-funksjoner osv...).

God følelse :)
Svar