Amazon.com

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Go_Rilla
Dirichlet
Dirichlet
Innlegg: 173
Registrert: 12/07-2012 18:00

Har noen av dere kjøpt en bok fra Amazon.com?

Jeg lurer på om jeg kan kjøpe en bok fra den siden eller om det bare er for amerikanere..Altså at de bare frakter innenriks i USA.

Jeg spør om dette fordi jeg vet at det finnes separate nettsider for blant annet Storbritannia.

De har den kun som e-bok i Norge og den koster langt mer her.
Vaktmester
World works; done by its invalids
World works; done by its invalids
Innlegg: 838
Registrert: 26/04-2012 09:35

Jeg har bare gode erfaringer med å kjøpe bøker fra amerikansk Amazon - morsomt å følge pakka: det tok av og til et par dager fra USA til Oslo, og så en uke til Finnmark.
Aleks855
Rasch
Rasch
Innlegg: 6863
Registrert: 19/03-2011 15:19
Sted: Trondheim
Kontakt:

Vaktmester skrev:Jeg har bare gode erfaringer med å kjøpe bøker fra amerikansk Amazon - morsomt å følge pakka: det tok av og til et par dager fra USA til Oslo, og så en uke til Finnmark.
Done by its invalids.
Bilde
jhoe06
Cantor
Cantor
Innlegg: 107
Registrert: 07/12-2011 14:44

Selv har jeg kjøpt flere bøker fra Amazon.co.uk, og har bare positive erfaringer med det. Flott om du er ute etter bøker som ellers er umulig å få tak i i Norge. Har aldri benyttet meg av Amazon.com, men regner med at det er som Amazon.co.uk foruten litt dyrere porto og senere levering.
Go_Rilla
Dirichlet
Dirichlet
Innlegg: 173
Registrert: 12/07-2012 18:00

Takk for alle svar
Johan Nes
Fermat
Fermat
Innlegg: 705
Registrert: 23/01-2012 12:56

Jeg har kjøpt sannsynligvis nærmere 200 bøker på Amazon, så du kan trygt si at jeg er fornøyd.

Utvalget er bedre på .com enn co.uk og av og til billigere, så selv om frakten (og leveringstid) kan være billigere på co.uk, er det ikke alltid store forskjellen.

Bøker er fritatt for moms og mva, så det er vidunderlig. Men vær advart, det er fort gjort å bli 'hektet'. ;)
Svar