Vinnere av Abelprisen 2008 - Gruppeteori

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Markonan
Euclid
Euclid
Innlegg: 2136
Registrert: 24/11-2006 19:26
Sted: Oslo

Dette ble ganske nylig annonsert.
http://www.abelprisen.no/no/prisvinnere/2008/

Det er noen artikler der som sikkert faller i smak hos noen her på forumet.

Gratulerer til John Griggs Thompson og Jacques Tits!
:D
An ant on the move does more than a dozing ox.
Lao Tzu
Tuti
Noether
Noether
Innlegg: 38
Registrert: 11/03-2007 20:57

Blir overrekking av prisen sendt på tv? Har vore gjort det før, trur eg.
Dei foredraga som prisvinnarane har brukar å vere interessante....synest eg da.....
sEirik
Guru
Guru
Innlegg: 1551
Registrert: 12/06-2006 21:30
Sted: Oslo

Tuti skrev:Blir overrekking av prisen sendt på tv? Har vore gjort det før, trur eg.
Dei foredraga som prisvinnarane har brukar å vere interessante....synest eg da.....
Tviler på at TV-en kommer til å sende opptak fra en tale der en matematiker prater om gruppeteori.. litt eksotisk for folk flest :wink:
Janhaa
Boltzmann
Boltzmann
Innlegg: 8552
Registrert: 21/08-2006 03:46
Sted: Grenland

sEirik skrev:
Tuti skrev:Blir overrekking av prisen sendt på tv? Har vore gjort det før, trur eg.
Dei foredraga som prisvinnarane har brukar å vere interessante....synest eg da.....
Tviler på at TV-en kommer til å sende opptak fra en tale der en matematiker prater om gruppeteori.. litt eksotisk for folk flest :wink:
Faktisk så sender svensk TV - dokumentar (intervju) om de ulike nobelprisvinnerene. Da går de litt i dybden mhp det faglig/teori.
Samme kanal(er) viser også prisutdelingene.
La verken mennesker eller hendelser ta livsmotet fra deg.
Marie Curie, kjemiker og fysiker.

[tex]\large\dot \rho = -\frac{i}{\hbar}[H,\rho][/tex]
Tuti
Noether
Noether
Innlegg: 38
Registrert: 11/03-2007 20:57

Janhaa,
Så du hadde eit sitat frå Einstein. Eg er nett ferdig med ein biografi om mannen som gjekk litt (men berre litt) i djupna kring problemstillingane om relativitetsteorien. Ganske interessant. Forfattaren er Jurgen Neffe (trur eg det var).

Eller så fekk eg eit anna intrykk av Einstein etter biografien - ein vil gjerne tru at geni som dette levde enkle liv der alt gjekk på skinner. Men så var utan tvil ikkje tilfelle med Einstein. Ein pussig kar i ei urolig tid som forma Einstein på godt og vondt.

Når det gjeld Abelprisen så meinar eg bestemt at NRK brukte å sende foredraga til prisvinnaren/ane, men dei gjekk ikkje i djupna fagmessig - det vert for spesielt som sErik indikerar!
Svar