NTNUere, har noen et ledig bosted?

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Aksiom
Cayley
Cayley
Innlegg: 67
Registrert: 17/09-2007 21:49

Hei,
det har seg slik at jeg skal begynne på FysMat til høsten (høsten? Om 14 dager tenker jeg vi sier :O), men jeg har enda ikke funnet noe sted å bo... Har søkt på flere studenterhjem (begynte å søke i februar) både gjennom skipnaden og noen private, men alt er fullt. Nå begynner jeg å bli litt småstressa... Derfor tyr jeg til litt "dirty tricks" og tenker at det kanskje er noen her inne som leter etter noen å leie ut deler av en leilighet/et kollekttiv til. Eventuelt noen som kjenner noen?

På forhånd takk! :)

Er forøvrig rolig, sosial og ikke-røykende :]
Magnus
Guru
Guru
Innlegg: 2286
Registrert: 01/11-2004 23:26
Sted: Trondheim

Hehe.. Var nesten i samme situasjon som deg selv, og tok meg inn på hybelhuset moholt (www.hybelhuset-moholt.no/).. Får 12kvm med eget kjøleskap på rommet. Helt "OK". Litt mange på dusjene der, men fleste andre som flytter inn skal gå på Dragvoll, så hvis du er tidlig oppe bør ikke det by på noen problemer. Du kan jo høre om de har noe ledig som en siste utvei.. Jeg bodde der hele mitt første år, fordi jeg ikke gadd å flytte, men flesteparten av de andre fløtta ut..

Forresten - flott valg av linje!
Svar