Årets Abelprisvinner (26. mars)

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Gustav
Tyrann
Tyrann
Innlegg: 4562
Registrert: 12/12-2008 12:44

edahl skrev:
plutarco skrev:
edahl skrev:Blindern et sted. http://www.abelprisen.no/no/
Tror jeg skal sende en mail for å være med på selve utdelingen også. Det glemte jeg å spørre om.
Jeg var på sermonien til Abelprisen i fjor, men måtte gå sammen med professor/foreleser. Tror ikke du kommer inn sånn uten videre...
"Ønsker du å være til stede under prisutdelingen i Gamle Losjen 19. mai eller delta på Abelforelesningene på Universitetet i Oslo 20. mai, kan du sende en e-post til abelprisen@dnva.no for å få tilsendt invitasjonskort. Deretter må du registrere på registreringssiden. Frist 12. mai 2009"

Jeg sendte mail, fikk registreringskode, og fikk registrert meg. Det var for forelesningen. Glemte selve sermonien, men den har jeg sendt mail om nå. Har ikke funnet noe som har hintet til at de er vanskelige. Kanskje du var utenfor fristen?
Det jeg mente var at dersom du kommer uanmeldt vil du nok risikere å ikke komme inn, men siden du tydeligvis har varsla fra er det helt sikkert i orden.
edahl
Cantor
Cantor
Innlegg: 142
Registrert: 23/12-2008 19:32

plutarco skrev:Det jeg mente var at dersom du kommer uanmeldt vil du nok risikere å ikke komme inn, men siden du tydeligvis har varsla fra er det helt sikkert i orden.
Hvordan var det da du var der?
Svar