Kan man jukse på brøkmaskinen???

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
zin
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 8
Registrert: 03/02-2007 19:28
Sted: trondheim

Kan man jukse på brøkmaskinen??? det kan ikke være mulig å gjøre 10 brøkoppgaver på litt over 20 sek...
jeg gjør normal på ca 1 min 50 sek...
Å gjør nerd på ca 3 min

isåfall synes jeg det er feigt... :?
Olorin
Lagrange
Lagrange
Innlegg: 1162
Registrert: 15/12-2006 15:41
Sted: Trondheim
Kontakt:

da er man ihvertfall lynkjapp i hoderegning..
The square root of Chuck Norris is pain. Do not try to square Chuck Norris, the result is death.
http://www.youtube.com/watch?v=GzVSXEu0bqI - Tom Lehrer
Skage Hansen
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 1
Registrert: 15/10-2006 15:41

Det er klart at det ikke er juks når man gjør oppgave unna på 20 sek. Selv fikk jeg tredjeplass i NM og klarer oppgavene på normal på noe under 20 sek. Pers er 18,35 tror jeg. Jeg har pers på 58 sekunder på overnerd. Brukte da nicknavnet JUPITER..

Det er bare å trene dag etter dag så blir man svært rask til å ta oppgavene i hodet..
PeerGynt
World works; done by its invalids
World works; done by its invalids
Innlegg: 389
Registrert: 25/09-2002 21:50
Sted: Kristiansand

Det vanker noen Brøkmaskin-ninjaer her som utvilsomt fikk svart belte i brøkregning allerede som femåring, og 20 sek. er ikke uvanlig blant disse. Selv Chuck Norris vil måtte svette litt her..

Det er selvfølgelig mulig å jukse, men det er vanskelig, og sjansen for å bli avslørt er stor. For hvert spill logger vi ip-adresser, overføringshastighet, tid på server, tid på lokal maskin og mye annet. Utvikling av et program som spiller brøkmaskinen for deg vil vanskelig kunne gjøres uten en del prøving og feiling. Slik prøving og feiling vil være lett å spore dersom mistanke om juks er tilstede.
Markonan
Euclid
Euclid
Innlegg: 2136
Registrert: 24/11-2006 19:26
Sted: Oslo

Chuck Norris regner brøker fortere enn pc'en klarer å skrive dem på skjermen, så tror ikke han hadde hatt noe problemer. :P
An ant on the move does more than a dozing ox.
Lao Tzu
PeerGynt
World works; done by its invalids
World works; done by its invalids
Innlegg: 389
Registrert: 25/09-2002 21:50
Sted: Kristiansand

Selvfølgelig!
Beklager, la meg omformulere: De fleste vil måtte svette litt for å bli nå til tops i Brøkmaskinen, BORTSETT IFRA Chuck Norris, som herved er utnevnt til Evig Maskinmester Uten Sidestykke (EMUS).
*Sorcerer*
Cantor
Cantor
Innlegg: 111
Registrert: 16/12-2005 21:17

For å svare på trådstarter sitt spørsmål så tok jeg en kikk i koden og regner med at det vil ta 30 min i perl å lage en program som regner ut alle svarene på under ett sekund, men hvorfor skulle noen gjøre det? Å jukse i et spill som er laget for å øke dine egne ferdigheter er vel ikke noe vits?
Usus magister est optimus
Svar