Bruker-boom

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Emilga
Riemann
Riemann
Innlegg: 1552
Registrert: 20/12-2006 19:21
Sted: NTNU

Jeg ser at det er rundt 100 gjester/brukere som er på nettsiden nå. Er det på grunn av overhengende eksamener? :twisted:
Li
Cayley
Cayley
Innlegg: 73
Registrert: 16/05-2008 22:07

Pga. at sånne folk som meg ikke følger med i timen.
MatteNoob
Riemann
Riemann
Innlegg: 1634
Registrert: 08/01-2008 14:53
Sted: matematikk.net :)

Synes nesten det er trist at eksamen er om ei uke, jeg. Det er så koselig her, hehe. Vurderer å ta 3mx bare for å kunne mase og gnåle på dere i forumet her, pluss at matematikk er utrolig moro! :D
Øver du til eksamen i matematikk? Se eksamensoppgaver med løsningsforslag.
Vil du ha egen webside, se her for å lage hjemmeside.
HenrikPalm
Noether
Noether
Innlegg: 26
Registrert: 01/05-2008 11:44

Ja, det er på grunn av eksamen!

Makan som jeg angrer på at jeg ikke har fulgt med som jeg burde tidligere. Når skal jeg lære? Jeg mangler ikke kunnskap om de innviklede regnemetodene og utføring av derivering, integrering, sannsynlighetsregning osv. Det er det grunnleggende innenfor der jeg står fast på! Ting som kommer som en selvfølge for en matematiker ser jeg ikke en gang om eg prøver. Logikken i tall er ikke tilstede.

Det er for det meste snakk om brøker og paranteser, og å forstå hvordan de kan gjøres om på og hva som egentlig står der.

Så jeg skal nok få lest gjennom mye her før eksamen den 30.... ja, mai. shit
Svar