22.07.11 - Tråden for kondolanse og sorg

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Nebuchadnezzar
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 5648
Registrert: 24/05-2009 14:16
Sted: NTNU

Min dypeste medfølelse og kondolanse går til alle som ble berørt av tragedien. Spesielt tenker jeg på medlemmer av forumet, som er involvert eller har mistet sine kjære.

Bilde
"Å vite hva man ikke vet er og en slags allvitenhet" - Piet Hein
https://s.ntnu.no/Integralkokeboken
Lektor - Matematikk, Fysikk og Informatikk
Janhaa
Boltzmann
Boltzmann
Innlegg: 8552
Registrert: 21/08-2006 03:46
Sted: Grenland

Kondolerer jeg også.
La verken mennesker eller hendelser ta livsmotet fra deg.
Marie Curie, kjemiker og fysiker.

[tex]\large\dot \rho = -\frac{i}{\hbar}[H,\rho][/tex]
Aleks855
Rasch
Rasch
Innlegg: 6855
Registrert: 19/03-2011 15:19
Sted: Trondheim
Kontakt:

Tankene går helt klart til ofre og pårørende i disse tider.

For å sitere en tysk avis:

"Selv i sin dypeste sorg blir nordmenn ikke hysteriske. De motstår hatet. Det er utrolig å se hvordan politikere og hele landet reagerer. De er triste til det dypeste tråd av deres sjeler. De gråter i verdighet. Men ingen sverger å ta hevn. Isteden ønsker de enda mer menneskelighet og demokrati. Det er en av de mest bemerkelsesverdige sterke sidene ved det lille landet."

Det er viktigere enn noensinne at vi ikke lar livsstilen vår påvirke av én manns terrorhandlinger. Det nettopp en slik påvirkning som er hele hensikten bak terrorisme.

Og som Stoltenberg sa i en av sine taler: "Vi kan ikke bombes eller skytes til stillhet" - Og aldri har jeg vært mer enig med statsministeren.



Mine dypeste kondolanser til alle som måtte være påvirket av fysiske skader, psykiske skader, eller frykt.
krje1980
Leibniz
Leibniz
Innlegg: 964
Registrert: 04/04-2009 20:55

Minde dypeste kondolanser fra meg også til alle som er rammet av denne ufattelige tragedien.

Det er når slike hendelser skjer at man innser hvor skjørt livet er, og hvor glad vi skal være for hver dag vi får sammen med våre kjære.
gundersen
Cauchy
Cauchy
Innlegg: 219
Registrert: 28/01-2010 20:11

Kondolerer, spesielt til de som har blitt rammet av denne grusomme hendelsen.
lodve
Hilbert
Hilbert
Innlegg: 1034
Registrert: 15/09-2005 15:50

kondolerer
Gustav
Tyrann
Tyrann
Innlegg: 4559
Registrert: 12/12-2008 12:44

Mine dypeste kondolanser til alle som er rammet. Sterkt å bevitne den imponerende oppslutningen i forbindelse med fakkeltogene i går ettermiddag.
ettam
Guru
Guru
Innlegg: 2480
Registrert: 28/09-2005 17:30
Sted: Trondheim

Respekt og medfølelse til ofre, deres familie og venner!
sirins
Ramanujan
Ramanujan
Innlegg: 284
Registrert: 28/01-2009 22:56

Mine dypeste kondolanser til alle som er berørt.
Audunss
Jacobi
Jacobi
Innlegg: 328
Registrert: 06/01-2009 21:37

Alle mine tanker går til de som er rammet, og de pårerende.
Svar