EKSAMEN IMORGEN!!!

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Gjest

Hei!Eg skal ha eksamen imorgen,men har ikkje peiling på kordan eg skal forberde meg.Kan noen plis fortelle meg hva som skjer på eksamen? :?
Vegard, VK1 - 2MX
Cayley
Cayley
Innlegg: 52
Registrert: 19/04-2003 19:13
Sted: Mo i Rana

Skriv elevboka selv (ikke kopier læreboka direkte), da lærer du stoffet du trenger å kunne samtidig som den kan regnes som egenprodusert.

Når deg gjelder forberedelser til eksamen bør du selvsagt sjekke om det er forberedelsesdel. Hvis svaret nå er ja, bør du se over det emnet forberedelsesarket dekker og deretter jobbe med tallmaterialet, kanskje har læreren noen tips?

Til slutt vil jeg si at det er lurt å fokusere på det du synes er vanskelig/uløste oppgaver; jeg tror nok mange repeterer stoff de er god på fra før av, kombinert med mange unyttige elevbok-sider.

Kjapp oppsummering: Skriv ned det viktigste i elevboka, så går du løs på de emnene du synes du bør jobbe mest med.
"Rør ikke mine sirkler", Arkimedes.
Svar