MatteVideoer.net - Tips og forslag?

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
MatteNoob
Riemann
Riemann
Innlegg: 1634
Registrert: 08/01-2008 14:53
Sted: matematikk.net :)

Hei,

Aleks855 og jeg jobber i disse dager med å lage en side med videoforelesninger i matematikk. Mens Aleks lager matematikkforelesningene, har jeg ansvaret for utvikling av websiden.

Akkurat nå er siden i betamodus, og den ser ut som det reneste kaos, men det vil bli langt bedre etterhvert. Vi har en god idé om hvordan sluttresultatet vil bli, men setter stor pris på tilbakemeldinger for å gjøre siden så brukervennlig som mulig.

Litt av funksjonaliteten kan ses på forsiden, som jeg har linket til over, mens en noe mer utfylt videoforelesning kan ses her. På denne siden ligger Youtubevideoen, i tillegg til noen testkommentarer med MimeTeX og et Geogebraapplet. (Det er mulig dette er borte nå, hvis utviklingen har gått lenger enn i skrivende stund).

Igjen; hvis det er noen her som har tanker og idéer rundt brukergrensesnittet eller funksjonalitet på websiden, så setter vi som sagt stor pris på dem.
Øver du til eksamen i matematikk? Se eksamensoppgaver med løsningsforslag.
Vil du ha egen webside, se her for å lage hjemmeside.
Svar