Phoenix

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
NiclasHellesenL
Dirichlet
Dirichlet
Innlegg: 175
Registrert: 19/07-2011 17:10

Noen ganger når man setter på pc'n, kan man stirre i nederste høyre gjørne og iblandt spotte en phoenix logo, rett føre pc'n klarer å logge inn.
Her en dag gikk pc'n litt ekstra tregt, slik at jeg fikk muligheten til å se at det er en start meny linje (grå) med rød phoenix tittel i gjørnet. Denne skifter over til windows meny. Er det noen som vet hva denne menyen er? Det likner veldig på en vanlig start meny :P
Vektormannen
Euler
Euler
Innlegg: 5889
Registrert: 26/09-2007 19:35
Sted: Trondheim
Kontakt:

Skjer dette etter du Windows har startet, og du holder på å logge deg inn på brukeren? Hvis det er rett etter du har slått på maskinen så kan det vel kanskje være at du har en BIOS fra Phoenix? Jeg kan ikke si jeg har vært borti det du beskriver :P Hvilken PC har du? Hvilken Windows-versjon?
Elektronikk @ NTNU | nesizer
NiclasHellesenL
Dirichlet
Dirichlet
Innlegg: 175
Registrert: 19/07-2011 17:10

hehe

Det skjer på 2 laptoper, en med vista og en med vista2. (Har ikke sett det skje på windows7 pcn min).

Så kanskje det har noe med det akkuratt det operativsystemet :P

Hadde vert kult om det gikk ann å stoppe pc'n der, slik at det gikk ann å prøve den ut (baren/menyen):P

Edit:
Ja, mente rett etter start:P ^^
Svar