sentralbygget

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
janne69
Cantor
Cantor
Innlegg: 126
Registrert: 12/06-2013 21:22

Finnes det datasaler i sentralbygget?
Putekrig
Cantor
Cantor
Innlegg: 130
Registrert: 07/10-2010 16:19

Uhm. Ja, det er vel en i 2. etasje i Sentralbygg 2 i alle fall..? Har du ikke fått oppsatt timer i datasal i de fagene som er relevante? I så fall har du vel både stud.ass. og angitt datasal. Om ikke, så er det jo mange datasaler i Høgskoleringen 3, f.eks... Jeg er ingen flittig bruker av datasaler selv, men har fått inntrykk av at det ikke er vanskelig i det hele tatt å bare hoppe inn på en hvilken som helst datasal og jobbe der. Spør medstudentene dine eller en stud.ass./foreleser.

Hvilke fag er det du har tenkt å jobbe med på datasalen?
Nebuchadnezzar
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 5648
Registrert: 24/05-2009 14:16
Sted: NTNU

Lise ligger i andre etasje og er åpen for alle, ligger vegg i vegg med orakeltjenesten. Eller rett ovenfor S23/S24.
I 3 så ligger matteland, med 2 datasaler. Men de er forbeholdt de som går matematikk på høyere nivå.
Ellers har vel Indøk lesesaler i sentralbygget med tilgang på datasaler.
Ligger vel og en helikopterlab ved Orakeltjenesten som igjen er forbeholdt de som går kybernetikk.
"Å vite hva man ikke vet er og en slags allvitenhet" - Piet Hein
https://s.ntnu.no/Integralkokeboken
Lektor - Matematikk, Fysikk og Informatikk
janne69
Cantor
Cantor
Innlegg: 126
Registrert: 12/06-2013 21:22

Tusen takk for det, da vet jeg det.
Putekrig
Cantor
Cantor
Innlegg: 130
Registrert: 07/10-2010 16:19

Nebuchadnezzar skrev: I 3 så ligger matteland, med 2 datasaler. Men de er forbeholdt de som går matematikk på høyere nivå.
Er du sikker? Jeg har aldri vært der selv, men tror flere fra klassen min pleier å gå der og lese. Og de går noe helt annet.... første klasse ikke-matematikk, bare med faget Matte 1
espen180
Gauss
Gauss
Innlegg: 2578
Registrert: 03/03-2008 15:07
Sted: Trondheim

I prinsippet skal vel bare mattestudenter (BMAT, MMAT, MLREAL og Ind.Mat) ha adgang, og da også bare 3.-klassinger og oppover.
Svar