Gløshaugen vs. Dragvoll

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Gjest

Hei!
Jeg vet dette er off-topic, men mange av dere har nok peiling på dette siden dere studerer/har studert ved NTNU.

Jeg skal gå for sivilingeniørutdanning etter sommerferien, og jeg må sikre meg bolig på det private markedet i de kommende dager.
Er fakultetene knyttet til de forskjellige sivingene koblet til Gløshaugen eller Dragvoll? Eter det jeg har skjønt, så er det Gløshaugen, men jeg må spørre for det. :)
Fibonacci92
Abel
Abel
Innlegg: 665
Registrert: 27/01-2007 22:55

Tradisjonelt er det ved Gløshaugen du har lyst å bosette deg. Når det er sagt er det noen ingeniørretninger som ikke har hovedbase på Gløshaugen Campus. Marinteknikk f.eks. har mest tilknytning til Tyholt.
MatIsa
Dirichlet
Dirichlet
Innlegg: 150
Registrert: 12/06-2013 12:09
Sted: Trondheim

Hvis jeg husker riktig, så er det vel bare Indøk som har en betydelig tilknytning til Dragvoll blant siving-linjene. Har du søkt om studentleilighet hos SiT? Har selv fått en leilighet i nærheten av Gløshaugen
Svar