Oppmeldt til eksamen

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Heihei123

Hei!

Jeg trodde ikke jeg hadde klart arbeidskrav i et fag.

Men ser på Studweb at jeg er meldt opp til eksamen, har også fått kandidatnummer.

Betyr det da at jeg kan ta eksamen?

Eller risikerer jeg å møte opp for så å bli sendt hjem igjen?
Gjest

Heihei123 skrev:Hei!

Jeg trodde ikke jeg hadde klart arbeidskrav i et fag.

Men ser på Studweb at jeg er meldt opp til eksamen, har også fått kandidatnummer.

Betyr det da at jeg kan ta eksamen?

Eller risikerer jeg å møte opp for så å bli sendt hjem igjen?
Da kan du bare være glad for at du er så heldig da. Bare møt opp. Uansett om du var usikker på om du hadde eksamen eller ikke tror jeg neppe det var verdt de 2 ekstra timene med søvn om du ikke møtte opp og det viste seg at du kunne tatt eksamen.
Heihei123

Hehe. Ja, føler meg heldig. Har også lest masse. Så skal selvfølgelig møte opp. Bare litt kleint hvis jeg blir kasta ut igjen ;)
Flaw
Cantor
Cantor
Innlegg: 128
Registrert: 29/03-2014 19:42

Det gjør du ikke. Det er en rutine for å søke om å ta eksamen selv ved ikke fullført obligatorisk arbeidskrav. Dette kan du søke om mens du tar eksamen, om du så må. Det har jeg gjort ved en anledning, og fikk også en helt ok karakter.
Heihei123

Nå skjønte jeg ikke helt hva du mente Flaw. "Det er en rutine for å søke om å ta eksamen selv ved ikke fullført obligatorisk arbeidskrav" og "... søke om mens du tar eksamen"?
Svar