Kalkis;)

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Nøørden
Noether
Noether
Innlegg: 45
Registrert: 07/12-2005 21:25
Sted: Anywhere near you
Kontakt:

Har spart n stund nå, og skal kjøp mg n ny kalk'is (ellr kalkulator om du vil). En skikkelig bra en.

Hvilkn ville dre anbfale?

Finnes det kalkulator'r md garanti?

På forhånd takk.
Jeg er nørd, hva så?
Gjest

Vet ikke helt om du har kjøpt kalkis ennå. Men her er et par bra steder å sjekke om du har lyst til å finne ut om en kalkis du har tenkt å kjøpe er bra eller ikke. Men har du tenkt å bruke den på eksamen(er) husk å sjekk med skole/studie sted for det er ikke alle som er tillatt. Og når du har bestemt deg å kjøpe en gitt kalkis så er det lurt å sjekke priser ved utenlandske nettsteder. Jeg kjøpte en Sharp EL-9900 på expansys.se for totalt ~700 kr, tilsvarende kunne jeg kjøpt den på Norli til ~1300 kr.

http://www.voidware.com/calcs/
http://www.rskey.org/mastidx.asp
oro2
Guru
Guru
Innlegg: 655
Registrert: 23/11-2003 01:47
Sted: Bergen

Nøørden skrev: Finnes det kalkulator'r md garanti?
Det spiller egentlig ikke så stor rolle om du har garanti eller ikke, med mindre den er på veldig mange år. Du har uansett reklamasjonsrett på 2 eller 5 år etter forbrukerkjøpsloven
eeiirriinn
Cayley
Cayley
Innlegg: 62
Registrert: 08/01-2005 19:03
Sted: norge
Kontakt:

Jeg ville ihvertfall ikke kjøpt en sånn Casio greie, det har så slingrete knapper. EN HP kalkis har ganske gode knapper. Knapper er egentlig ganske viktig...
den som vet hva den ikke vet, vet mer enn den som tror den vet....
Lore
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 19
Registrert: 05/01-2006 18:27

Nøørden skrev:Har spart n stund nå, og skal kjøp mg n ny kalk'is (ellr kalkulator om du vil). En skikkelig bra en.

Hvilkn ville dre anbfale?

Finnes det kalkulator'r md garanti?

På forhånd takk.
Kommer an på om du går på videregående eller på universitet.
Lore
Svar