Matematikkvideoer

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Gjest

Hallo Aleks,

Dine videor lærer jeg mye av, så jeg lurte på om du kunne lage hele pensumet til universitetmatematikk bachelorgrad?

Er det mulig du kan lage det som undervisningsvideor? Jeg skjønner ingenting av forelesninger på plenum, så du hadde hjulpet meg veldig for dette. Jeg kan også betale deg for dette hvis du vil.

Håper å høre fra deg, vær så snill svar tilbake, im stuck here
Aleks855
Rasch
Rasch
Innlegg: 6855
Registrert: 19/03-2011 15:19
Sted: Trondheim
Kontakt:

Hei,

Godt å høre at videoene så langt har vært til nytte.

Jeg tar det som en selvfølge at jeg blir å fortsette å lage videoer for kursene som inngår i en matematikk-bachelor, men det tar naturligvis tid. Sannsynligheten for at jeg vil rekke å lage dem kjapt nok til at du kan bruke dem hvis du allerede har starta på bacheloren er nok ganske liten. Men til gjengjeld så er ikke matematikkvideoer en nyhet jeg oppfant. Det finnes MASSE videoer der ute, laget blant annet av de som underviser fagene formelt. Om det er så mye på norsk, det vet jeg ikke, men på engelsk er det en overflod av videostoff.
Bilde
Gjest

ooooo aleks, tusen takk for at du vil gjøre dette, jeg begynner forhåpentligvis til august i år første året, så vær så snill hvis du kunne poste på udl-siden din som går gjennom hele pensumet av første året til å begynne med, så hadde du gjort en forandring i livet på et individ som er veldig bekymret for å klare bachelor-graden sin. Informatikk kommer også litt, det er her jeg er redd jeg vil slite mest med. So please, kunne du lage alle videor i sommerferien slik at jeg kunne ha hjelpemidlene klare ved studiestart. ooohh du aner ikke hvor evig takknemlig jeg hadde blitt deg, please aleks, tusen takk.
Aleks855
Rasch
Rasch
Innlegg: 6855
Registrert: 19/03-2011 15:19
Sted: Trondheim
Kontakt:

Oj, et helt år verd av pensumvideoer på 2-3 måneder? Var det alt? :lol:
Bilde
Gjest

jeg kan betale deg for strevet hvis du kan derivere hastighetsfunksjonen... :lol:
Svar