Fjernstyrt tavle på matematikk.net

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Gjest

Hei,
Istedenfor å taste tex/latex kodene for å få til matte-symbolene, når man gir hjelp eller trenger hjelp til oppgaver her: Er det mulig å legge til en funksjon i dette forumet, slik at man kan bruke en tablet og elektronisk penn til å skrive opp oppgavene eller hjelpe folk med oppgaver? Ikke alle kjenner til latex-språket, så det hadde vært veldig behjelpelig om dere kunne ha en slik funksjon, en slide der man kan skrive direkte på en tablet, slik at hva enn mann tegner eller skriver på den, så vil det kommer opp på skjermen, og dermed kan man poste.
Aleks855
Rasch
Rasch
Innlegg: 6855
Registrert: 19/03-2011 15:19
Sted: Trondheim
Kontakt:

Vet du av noen andre forum som har slik funksjonalitet? Det hadde helt klart vært fint å ha, siden jeg også bruker tablet til vanlig, men jeg kan ikke se for meg at det er aktuelt for noen her å lage en slik plugin til phpbb-forum.
Bilde
Svar