foreleseres evne tilå komplisere
Lagt inn: 03/04-2006 23:48
Hvorfor må forelesere gjøre enkel matte vanskelig? Jeg går på BI og fikk en E i matte 1 klasse, deretter bestemte jeg meg for å ta et skippertak, endte opp med A i statistikk. Deretter hadde jeg mikro og fikk en E. Foreleseren i statistikk var konge, matte og mikro var elendige.
Paralellen kan trekkes til foreleseren i financial methods, som bruker 3 min på matriser og 20 min på å snakke om hvor herlig nhy er pga fordelingsegenskapene. snakk om idioti. [symbol:integral] [symbol:rot] [symbol:tom] [symbol:diff] [symbol:ikke_lik] [symbol:plussminus] [symbol:funksjon] [symbol:identisk] [symbol:diff] [symbol:uendelig] nn. slik forklarer de,
Paralellen kan trekkes til foreleseren i financial methods, som bruker 3 min på matriser og 20 min på å snakke om hvor herlig nhy er pga fordelingsegenskapene. snakk om idioti. [symbol:integral] [symbol:rot] [symbol:tom] [symbol:diff] [symbol:ikke_lik] [symbol:plussminus] [symbol:funksjon] [symbol:identisk] [symbol:diff] [symbol:uendelig] nn. slik forklarer de,