Hva kan vi gjøre bedre?

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Re: Hva kan vi gjøre bedre?

Innlegg Gjest » 02/11-2016 23:53

Hei.
Hvordan logger jeg meg inn når jeg har glemt brukernavn?
Får beskjed om å logge meg inn med både brukernavn og passord.
Og når jeg prøver å registrere meg som ny bruker så får jeg oppgitt at mail-adressen er brukt tidligere, men jeg husker ikke brukernavnet mitt?
Gjest offline

Innlegg Dolandyret » 02/11-2016 23:56

Gjest skrev:Hei.
Hvordan logger jeg meg inn når jeg har glemt brukernavn?
Får beskjed om å logge meg inn med både brukernavn og passord.
Og når jeg prøver å registrere meg som ny bruker så får jeg oppgitt at mail-adressen er brukt tidligere, men jeg husker ikke brukernavnet mitt?

gå inn på mailen din og søk opp mailer fra matematikk.net? Da får du sikkert opp en mail som har kommet som konfirmasjon på at du laget en konto en gang i tiden, som da vil inneholde brukernavnet ditt.
"I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers."
Dolandyret offline
Lagrange
Lagrange
Brukerens avatar

Innlegg Gjest » 03/11-2016 00:59

konfirmasjon :D:D:D:D
Gjest offline

Innlegg Bananiel » 08/05-2017 14:21

Går det ikke an å legge til subforums for informasjonsteknologi eller annet subforum for noe teknologi?
“I love the man that can smile in trouble, that can gather strength from distress, and grow brave by reflection.” - Thomas Paine
Bananiel offline
Dirichlet
Dirichlet
Brukerens avatar

Innlegg Gjest » 09/05-2017 13:03

chat-kanal for matematikk-prat
Gjest offline

Innlegg Vaktmester » 09/05-2017 14:00

Bananiel skrev:Går det ikke an å legge til subforums for informasjonsteknologi eller annet subforum for noe teknologi?

Det går definitivt an, men jeg tror at enn så lenge holder det med vårt forum "Matematikk i andre fag". Her kan man også stille IT-relaterte spørsmål, så lenge det grenser opp mot matematikk. Rene teknologi-fora tror jeg ikke det er lurt at vi begynner med...
Vaktmester offline
World works; done by its invalids
World works; done by its invalids

Innlegg Emilga » 12/11-2017 15:50

Det hadde vært fint hvis Integral og Nøtte-forumet var tilgjengelig fra Matteprat-menyen fra hovedsiden. Pr. nå så er alle andre forum tilgjengelige unntatt dette.
Emilga offline
Poincare
Poincare

Forrige

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 16 gjester