Som overskrift;
Lurer på dere her kan svare meg, og disse spørsmålene er bare generelle og ikke direkte matematikk.
HAr jobbet god del med 1T i tidlighøst som privatist, men pga flytting, og jobbytte ble det ikke noe nettkurs/privatistkurs på meg. Har per d.d. ikke bøker og videre øving ble det ikke siden september - og nå må jeg ta siste forberedelsene via nettet, eksamen nærmer seg!!
Spørsmålet er:
- finnes det lærebøker på nett?
- er det eksamensoppgaver med løsningsforslag på nett?
- hvor mye/ hvor god hjelp kan jeg egentlig få av nett-ressursene?
- kunne jeg utelukkende bruke nettet til å ta de siste forberedelsene??
TAkk for svar!
Matematikk 1T eksamen nærmer seg
Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
La verken mennesker eller hendelser ta livsmotet fra deg.
Marie Curie, kjemiker og fysiker.
[tex]\large\dot \rho = -\frac{i}{\hbar}[H,\rho][/tex]
TAkk for det, ja jeg veit om den tråden har ikke sjekket grundig,--- vil du også si at jeg ikke trenger å bruke bøker, iom at det vil bli et helsikes styr å skaffe dem og jobbe med dem nå. (?)
Altså Er ressursene online så gode til matte at jeg ikke per d.d. egentlig trenger bøker?
Altså Er ressursene online så gode til matte at jeg ikke per d.d. egentlig trenger bøker?
nei, ja...hva skal jeg si...kommer jo veldig an på hvor "landet ligger",Calippus wrote:TAkk for det, ja jeg veit om den tråden har ikke sjekket grundig,--- vil du også si at jeg ikke trenger å bruke bøker, iom at det vil bli et helsikes styr å skaffe dem og jobbe med dem nå. (?)
eller rettere sagt du?
men så vidt jeg veit er eksamen om 6 dager, så trolig er beste løsninga for deg å regne/drille eksamensoppgaver...
La verken mennesker eller hendelser ta livsmotet fra deg.