Nytt forum og nye nettsider

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

espen180
Gauss
Gauss
Innlegg: 2578
Registrert: 03/03-2008 15:07
Sted: Trondheim

JanEgil skrev:Har forsøkt å endre litt på sidenummerne, men ble bare halvferdig, dessverre (ikke se på lista nederst på siden :)
Jeg liker det. Det trenger bare en hvit bakgrunn slik at de stikker seg ut, så er det perfekt.
Gustav
Tyrann
Tyrann
Innlegg: 4555
Registrert: 12/12-2008 12:44

Det begynner å bli veldig fint dette nye forumet. Imponerende bra innsats av jan egil må jeg si!

Litt flisespikkeri. Ser det har sneket seg inn et ord for mye i beskrivelsen av underforumet for høyskolenivå:

"Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for på høyskolenivå."
Vaktmester
World works; done by its invalids
World works; done by its invalids
Innlegg: 827
Registrert: 26/04-2012 09:35

Takk for rosen. :-) Har rettet opp i trykkleifen i forumbeskrivelsen.

Rekker dessverre ikke å rette opp i rotet med sidenummer nederst på siden i kveld, men det kommer i løpet av helga.
Aleks855
Rasch
Rasch
Innlegg: 6855
Registrert: 19/03-2011 15:19
Sted: Trondheim
Kontakt:

Jeg benytter meg ofte av knappen for å gå til siste innlegg i en tråd. Denne knappen er lokalisert etter navnet på forfatteren av det siste innlegget i en tråd.

Hadde det vært mulig å få en slik knapp i nærheten av tittelen på en tråd? Jeg har fått en irriterende tendens til å trykke på trådtittelen, som tar meg til side 1 i en tråd, uavhengig av antall sider. Knappen er litt langt borte, synes jeg, og kanskje litt liten også.

Just a thought :)
Bilde
Vaktmester
World works; done by its invalids
World works; done by its invalids
Innlegg: 827
Registrert: 26/04-2012 09:35

Jeg har prøvd å implementere en slik knapp. Tror du det kan fungere?
Vaktmester
World works; done by its invalids
World works; done by its invalids
Innlegg: 827
Registrert: 26/04-2012 09:35

espen180 skrev:
JanEgil skrev:Har forsøkt å endre litt på sidenummerne, men ble bare halvferdig, dessverre (ikke se på lista nederst på siden :)
Jeg liker det. Det trenger bare en hvit bakgrunn slik at de stikker seg ut, så er det perfekt.
Jeg oppdaget at Firefox og Chrome/IE tolker css litt forskjellig, derfor så det ut som om bakgrunnen var hvit for meg, men muligens ikke for alle andre. :)
Aleks855
Rasch
Rasch
Innlegg: 6855
Registrert: 19/03-2011 15:19
Sted: Trondheim
Kontakt:

JanEgil skrev:Jeg har prøvd å implementere en slik knapp. Tror du det kan fungere?
Jepp, jeg liker det! Den var såpass naturlig plassert at jeg brukte den uten å tenke over det. =)
Bilde
Svar