Fasit Høsten kjemi2 2015 eksamen

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Markus H.

Hei

Er det noen som har fasit for kjemi2 eksamen som ble utgitt høsten 2015 ? Har søkt omkring på nettet, men finner ikke akkurat det eksamensettet. Hadde vært utrolig fint om noen kunne delt et løsningsforslag om de hadde det. Jobber med oppgaver fra dette settet og da hadde det vært fint å få kontrollert svaret

Markus H.
lysbringer
Dirichlet
Dirichlet
Innlegg: 160
Registrert: 10/01-2016 21:22

Du kan finne den på udir:

https://dok.udir.no/EksamensOppgaver.aspx?proveType=EV

Passordet de spør om er : Eksempel

:D :D :D
Markus H.

Jeg kan vel ikke finne fasiten til kjemi 2 h-15 på udir? Finner bare oppgavene der
Dolandyret
Lagrange
Lagrange
Innlegg: 1264
Registrert: 04/10-2015 22:21

lysbringer skrev:Du kan finne den på udir:

https://dok.udir.no/EksamensOppgaver.aspx?proveType=EV

Passordet de spør om er : Eksempel

:D :D :D
Er ikke det bare oppgaver, og ikke fasit?
"I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers."
Kjemikern
Guru
Guru
Innlegg: 1167
Registrert: 22/10-2015 22:51
Sted: Oslo

Markus H. skrev:Jeg kan vel ikke finne fasiten til kjemi 2 h-15 på udir? Finner bare oppgavene der

Jeg tror studienett har fasiter tilgjengelig, men det koster penger.
lysbringer
Dirichlet
Dirichlet
Innlegg: 160
Registrert: 10/01-2016 21:22

Oja, sant nok!

Det ser nok ikke ut som de er tilgjengelige, men du har en vurdering her fra året før!

http://www.udir.no/globalassets/filer/v ... r_2014.pdf
zerooo130
Noether
Noether
Innlegg: 31
Registrert: 10/05-2016 13:44

Hei!

Jeg lurer om du fikk tak i løsningen,hvis ikke så er det bare å kontakte meg. For jeg har løsning.


Mvh

Zero
Mattekjemi
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 2
Registrert: 11/01-2015 14:13

Er det noen her inne som vet hva jeg må lese til muntlig eksamen i kjemi 2 . Jeg har eksamen den 24 mai (privatist),dvs nå snart og jeg gruer meg så enormt mye ! :(
zerooo130
Noether
Noether
Innlegg: 31
Registrert: 10/05-2016 13:44

Mattekjemi skrev:Er det noen her inne som vet hva jeg må lese til muntlig eksamen i kjemi 2 . Jeg har eksamen den 24 mai (privatist),dvs nå snart og jeg gruer meg så enormt mye ! :(
Jeg hadde muntlig eksamen i april og fikk buffere, i tillegg så fikk jeg noen oppgaver fra eksamensoppgaver. Jeg var heldig og fikk en 4'er.
pit

Burde gå greit, så lenge du ikke sier noe feil :)

Gi grundige og gode forklaringer.

Personlig fikk jeg beregningsoppgaver, en praktisk øving som jeg måtte skrive rapport på og utføre og en del teori og tenke spørsmål etterpå ( analysere en masse spektroskopi uten forberedelse... sånn på sparke, mener jeg å huske).

Fikk 5 på den, men bare 4 på skritftlig (som privatist) ... så muntlig er en del lettere. Men jeg er usikker på hvorvidt ting har forandret seg i løpet av de 6 siste årene.
Gjest

zerooo130 skrev:Hei!

Jeg lurer om du fikk tak i løsningen,hvis ikke så er det bare å kontakte meg. For jeg har løsning.


Mvh

Zero
Hei, kunne du lagt den ut?
Takk
hellogoodbye

zerooo130 skrev:Hei!

Jeg lurer om du fikk tak i løsningen,hvis ikke så er det bare å kontakte meg. For jeg har løsning.


Mvh

Zero
Hei, kan du legge den ut her i tråden? Takk!
donkeykong
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 2
Registrert: 25/05-2017 21:19

zerooo130 skrev:Hei!

Jeg lurer om du fikk tak i løsningen,hvis ikke så er det bare å kontakte meg. For jeg har løsning.


Mvh

Zero
Hei, har du fortsatt fasiten til h15 kjemi 2 eksamen?
bad hair day
Svar