Privatist eksamen

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Daniellllll

Hei, jeg tok matte R2 eksamen privatist i år, når får man vite karakteren??
slurveguri

gå inn på privatistweb.no. velg fylke ditt i rullegardinmeny. du kommer nå til en side med rød tekst. for oslo står det: Karakterer vår 2018 vil i de fleste fag være tilgjengelig under "Mine eksamener" torsdag 21. juni klokken 13:00
Cuomo80
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 8
Registrert: 22/11-2017 19:28

Noen som har fått karakterene sine ennå ( Fra Oslo Fylke ) ?
slurveguri

Cuomo80 skrev:Noen som har fått karakterene sine ennå ( Fra Oslo Fylke ) ?
venter i spenning. står at de fleste skulle være ute kl. 13, så da er vel ikke vi de fleste :)
Cuomo80
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 8
Registrert: 22/11-2017 19:28

Var veldig innstilt på kl 13 nå :| Venter på norsk/nynorsk og R1. Håpet at dette var basicfag som gikk under "de fleste fag".
Cuomo80
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 8
Registrert: 22/11-2017 19:28

Ser de har forandret til "etter kl 14" nå på privatistweb ( Oslo )
slurveguri

Cuomo80 skrev:Ser de har forandret til "etter kl 14" nå på privatistweb ( Oslo )
da er mine kommet. godt at alle kommer i løpet av dagen i alle fall :)
Cuomo80
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 8
Registrert: 22/11-2017 19:28

Det var bra :) Fikk du sms/mail om det var klart, eller gikk du inn og sjekket selv?
slurveguri

Cuomo80 skrev:Det var bra :) Fikk du sms/mail om det var klart, eller gikk du inn og sjekket selv?
gikk inn og sjekket, for hundrende gang :D tror ikke de sender ut noe varsel fra privatistkontoret i oslo
slurveguri

slurveguri skrev:
Cuomo80 skrev:Det var bra :) Fikk du sms/mail om det var klart, eller gikk du inn og sjekket selv?
gikk inn og sjekket, for hundrende gang :D tror ikke de sender ut noe varsel fra privatistkontoret i oslo
fikk mail nå, om at karakterene er kommet for privatister i oslo
Svar