Kjemi 2 exam V2019

Her kan du stille spørsmål vedrørende matematikken som anvendes i fysikk, kjemi, økonomi osv. Alle som har kunnskapen er velkommen med et svar.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Janhaa
Boltzmann
Boltzmann
Innlegg: 8552
Registrert: 21/08-2006 03:46
Sted: Grenland

REA3012-kjemi2-V19.pdf
(827.55 kiB) Lastet ned 1497 ganger
La verken mennesker eller hendelser ta livsmotet fra deg.
Marie Curie, kjemiker og fysiker.

[tex]\large\dot \rho = -\frac{i}{\hbar}[H,\rho][/tex]
raspen

Se der ja! hva synes folk om årets oppgaver? vanskelig/lette? hva håper dere på å få?

Selv slet jeg med å bli ferdig med både del 1 og del 2. Vanskelig å si hvor mye jeg bommet på del 2, men håper på en 5'er!
jokm
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 2
Registrert: 21/05-2019 20:15

Jeg synes eksamen var vanskelig, og rakk ikke gjennom alt. Synes tiden på del 1 gikk utrolig fort, og at flervalgsoppgavene var tricky. Måtte virkelig tenke meg om!
Jrntekoå

raspen skrev:Se der ja! hva synes folk om årets oppgaver? vanskelig/lette? hva håper dere på å få?

Selv slet jeg med å bli ferdig med både del 1 og del 2. Vanskelig å si hvor mye jeg bommet på del 2, men håper på en 5'er!
Synes spesielt avkryssingen var vanskelig, men ellers grei! Har noen et løsningsforslag??
5erplease

Jeg syns det var aaaalt for lite tid! Flervalg gikk ganske Ok følte jeg men saltoppgaven var litt tricky. Håper på 5! Var også helt enormt mye tekst på oppgavene som var unødvendig for å kunne løse dem. Ble helt satt ut av siden med Kari og Ola, snakk om mye tekst.
kjemi

5erplease skrev:Jeg syns det var aaaalt for lite tid! Flervalg gikk ganske Ok følte jeg men saltoppgaven var litt tricky. Håper på 5! Var også helt enormt mye tekst på oppgavene som var unødvendig for å kunne løse dem. Ble helt satt ut av siden med Kari og Ola, snakk om mye tekst.
var det snakk om kari og ola nordmann?
5erplease

kjemi skrev:
5erplease skrev:Jeg syns det var aaaalt for lite tid! Flervalg gikk ganske Ok følte jeg men saltoppgaven var litt tricky. Håper på 5! Var også helt enormt mye tekst på oppgavene som var unødvendig for å kunne løse dem. Ble helt satt ut av siden med Kari og Ola, snakk om mye tekst.
var det snakk om kari og ola nordmann?
Var snakk om den samtalen der vi skulle dra ut elementer og diskutere på del 2
5erplease

Er det noen som har løsningsforslag? Eller tror de har klart hele avkrysningen?
Asss

Synes eksamen var ikke vanskelig meeeen veldig tricky som flere sier.. oppgave 2 på del1 det med å finne ut hvilken stoffer det var var litt forvirrende men ellers del 2 var også vanskelig og føler vi ikke hadde nok tid siden hver oppgave er delt i abcde.. håper noen har løsningsforslag i need it pleaseeee :roll: .
fhmcmc

Noen som svarte samme som meg på oppgave 1?
AC
BB
CB
DC
EB
FC
GD
HD
IC
JB
KC
LA
MA
NC
OD
PA
QD
RB
SD
TA
Asss

fhmcmc skrev:Noen som svarte samme som meg på oppgave 1?
AC
BB
CB
DC
EB
FC
GD
HD
IC
JB
KC
LA
MA
NC
OD
PA
QD
RB
SD
TA
Jeg fikk også noen svar som deg men det er noen jeg var veldig usikker på og husker ikke hva jeg svarte på dem. AC
Bc
Cb
Dc
Eb
Fc
Gd
H husker ikke
I husker ikke
Jb
Kc
Md
N husker ikke
OD
PD
Q husker ikke
R husker ikke
SD
TA
ola nordmann

Håper noen kan legge ut forhåndssensur eller lf elns je også. Forøvrig kan man laste ned sensorveiledning fra udir. Det er et exel dokument hvor en kan skrive inn svarene sin og få ut poengsum på flervalgene.
ola nordmann

ola nordmann skrev:Håper noen kan legge ut forhåndssensur eller lf elns je også. Forøvrig kan man laste ned sensorveiledning fra udir. Det er et exel dokument hvor en kan skrive inn svarene sin og få ut poengsum på flervalgene.
Beklager mente vurderingskjema, veiledning for bruk av skjema finner man i sensorveiledninga. Vedlagt er en lenke til nedlastnings sida:
https://sokeresultat.udir.no/eksamensop ... A5r%202019
Jentehlo

Synes det er irriterende at det tar så lang tid med kjemien, mens matematikken sin løsning blir lagt ut med engang...
Aleks855
Rasch
Rasch
Innlegg: 6855
Registrert: 19/03-2011 15:19
Sted: Trondheim
Kontakt:

Jentehlo skrev:Synes det er irriterende at det tar så lang tid med kjemien, mens matematikken sin løsning blir lagt ut med engang...
Det er vel i grunn fordi dette er et (hovedsaklig) et matematikk-forum, og det er flere matematikk-entusiaster enn kjemi-entusiaster heromkring :)

Jeg er sikker på at hvis du finner et kjemiforum, så finner du kjemi-løsninger før matematikk-løsninger der.
Bilde
Svar