Gledeleg

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Aktiv brukar

Svært gledeleg å konstatere at Vaktmester har fjerna alt " søppelet " som dukka opp då eg logga meg inn på dette
forumet i dag tidleg.

Mvh

Aktiv brukar
Janhaa
Boltzmann
Boltzmann
Innlegg: 8552
Registrert: 21/08-2006 03:46
Sted: Grenland

Aktiv brukar skrev:Svært gledeleg å konstatere at Vaktmester har fjerna alt " søppelet " som dukka opp då eg logga meg inn på dette
forumet i dag tidleg.

Mvh

Aktiv brukar
Var faktisk meg som sletta alle innlegga.
Vi moderatorene kan faktisk det :=)

Janhaa
La verken mennesker eller hendelser ta livsmotet fra deg.
Marie Curie, kjemiker og fysiker.

[tex]\large\dot \rho = -\frac{i}{\hbar}[H,\rho][/tex]
Aktiv brukar

Desse såkalla "innlegga" har vore ei kjelde til irritasjon frå tidleg morgon. Difor reagerte eg med spontan glede då
eg oppdaga at dei var fjerna. Så får eg berre beklage at helsinga mi har blitt retta til feil addressat. Difor: Stor takk til deg og
alle andre med same tittel ( Moderator) som overvakar det som skjer på dette forumet.

Mvh

Aktiv brukar
Janhaa
Boltzmann
Boltzmann
Innlegg: 8552
Registrert: 21/08-2006 03:46
Sted: Grenland

Aktiv brukar skrev:Desse såkalla "innlegga" har vore ei kjelde til irritasjon frå tidleg morgon. Difor reagerte eg med spontan glede då
eg oppdaga at dei var fjerna. Så får eg berre beklage at helsinga mi har blitt retta til feil addressat. Difor: Stor takk til deg og
alle andre med same tittel ( Moderator) som overvakar det som skjer på dette forumet.
Mvh
Aktiv brukar
Helt enig! Og de irriterer meg også,
så fortsettelse følger :=)
La verken mennesker eller hendelser ta livsmotet fra deg.
Marie Curie, kjemiker og fysiker.

[tex]\large\dot \rho = -\frac{i}{\hbar}[H,\rho][/tex]
Svar