Eksamen på Inspera

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk på høyskolenivå. Alle som har kunnskapen er velkommen med et svar. Men, ikke forvent at admin i matematikk.net er spesielt aktive her.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Homer_Jay

Er det slik at man kan gjøre oppgaven på papir og så skanne det inn på en skanner?

Lurer på ettersom det vil forkorte tiden jeg bruker på en oppgave betraktelig.
atlebjarnebob
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 10
Registrert: 29/01-2020 17:13

Kommer vel an på hvilket universitet du går på, vet bare at Matte 2 (og sannsynligvis andre mattefag) på NTNU gjennomføres 100% digitalt uten skanning.
Homer_Jay

atlebjarnebob skrev:Kommer vel an på hvilket universitet du går på, vet bare at Matte 2 (og sannsynligvis andre mattefag) på NTNU gjennomføres 100% digitalt uten skanning.
Men det var kanskje før. Mener da at siden det er snakk om hjemme-eksamener som en følge av Covid-19 viruset, så er det tillatt med skanning kanskje`?

Eller at jeg skriver alt på Word og laster opp, noe sånt...Lite informasjon om det på nettsiden til NTNU
Aleks855
Rasch
Rasch
Innlegg: 6855
Registrert: 19/03-2011 15:19
Sted: Trondheim
Kontakt:

Det er nok tryggere å sende dem en epost direkte for å få et endelig svar.
Bilde
atlebjarnebob
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 10
Registrert: 29/01-2020 17:13

Homer_Jay skrev:
atlebjarnebob skrev:Kommer vel an på hvilket universitet du går på, vet bare at Matte 2 (og sannsynligvis andre mattefag) på NTNU gjennomføres 100% digitalt uten skanning.
Men det var kanskje før. Mener da at siden det er snakk om hjemme-eksamener som en følge av Covid-19 viruset, så er det tillatt med skanning kanskje`?

Eller at jeg skriver alt på Word og laster opp, noe sånt...Lite informasjon om det på nettsiden til NTNU
I Matte 2 ble det fastslått digital hjemmeeksamen uten skanning på grunn av viruset, uten skanning fordi det er svært mange som tar faget og sjansen for at noen får tekniske problemer ved skanning dermed er stor. Ser for meg at det blir lignende løsninger for andre mattefag, men jeg vet ikke, du kan jo eventuelt kontakte emnekoordinator på e-post for å forsikre deg. :)
Homer_Jay

Takk for alle svar!
Svar