Eksamen forkurs/realfagskurs

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Senci777
Noether
Noether
Innlegg: 34
Registrert: 23/08-2019 00:09

Her er det komplette løsningsforslaget:
Vedlegg
Eksamen_2020 LF.pdf
(1021.74 kiB) Lastet ned 508 ganger
Gjestebruker

Denne eksamenen var definitivt ikke lagd ifjor, og ble nok snekret opp i mars/april som nødløsning. Jeg synes ikke eksamenen var for vanskelig, men de som har hatt eksamen tidligere år har hatt en stor fordel pga disse standardoppgavene.
DET ER JAMMEN MEG HØYSESONG FOR Å FINNE ALLVITERE OG EKSAMENSFILOSOFER BLANT NYLIGE PRIVATISTER
Senci777
Noether
Noether
Innlegg: 34
Registrert: 23/08-2019 00:09

DET ER JAMMEN MEG HØYSESONG FOR Å FINNE ALLVITERE OG EKSAMENSFILOSOFER BLANT NYLIGE PRIVATISTER[/quote]

Hvorfor i all verden blir du så sur? Jeg er ikke privatist, siden dette er en eksamen for realfagskurs og forkurs. Det har ingenting med privatisteksamenene å gjøre. Går du på en av disse kursene, eller er du bare ute etter å trolle? Jeg har nå fått beskjed av min matte-professor at denne eksamenen var en nødløsning. Du har med andre ord feil, og jeg har rett. Hvis du ikke er student på disse kursene, foreslår jeg at du finner noe bedre å bruke tiden din på.
Gjestebruker

det viktigste er at du gjorde det bra på eksamen og at du meddeler det til alle på forumet
Senci777
Noether
Noether
Innlegg: 34
Registrert: 23/08-2019 00:09

Gjestebruker skrev:det viktigste er at du gjorde det bra på eksamen og at du meddeler det til alle på forumet
Måtte jo legge til at jeg gjorde det bra, for hvis ikke hadde du trodd at jeg begynte å grine pga at den var alt for vanskelig. Du klikker innpå en eksamenstråd for et fag du ikke har hatt eller har noe med, for så å prøve å irritere så mange som mulig. Hvor taper er det mulig å bli egentlig? For en trist og patetisk person du er.
Gjestebruker

Senci777 skrev:
Gjestebruker skrev:det viktigste er at du gjorde det bra på eksamen og at du meddeler det til alle på forumet
Måtte jo legge til at jeg gjorde det bra, for hvis ikke hadde du trodd at jeg begynte å grine pga at den var alt for vanskelig. Du klikker innpå en eksamenstråd for et fag du ikke har hatt eller har noe med, for så å prøve å irritere så mange som mulig. Hvor taper er det mulig å bli egentlig? For en trist og patetisk person du er.
bruk heller tiden på å sende en kake til sensorene slik at du kan forsikre deg den karakteren du trenger istedenfor å kuke deg enda mer en det du trenger og har behov for på dette forumet.
Senci777
Noether
Noether
Innlegg: 34
Registrert: 23/08-2019 00:09

bruk heller tiden på å sende en kake til sensorene slik at du kan forsikre deg den karakteren du trenger istedenfor å kuke deg enda mer en det du trenger og har behov for på dette forumet.[/quote]

Den er grei! En ting er ihvertfall sikkert, og det er at moren din tygger fortsatt på angrepiller. Håper du har noen søsken som IKKE bruker tiden sin på å trolle på et matematikkforum, slik at hun har noen å være stolte av.
Gjest8888

DET ER JAMMEN MEG HØYSESONG FOR Å FINNE ALLVITERE OG EKSAMENSFILOSOFER BLANT NYLIGE PRIVATISTER[/quote]

Haha, du virker så sykt sint og stakkarslig. Tror det er best at du logger av.
realfag2020

Gjestebruker skrev:du ble parkert av UDIR slik som andre kandidater også ble, ingen skam det da :D
Hahahah! Ikke vanskelig å se hva som kommer fra deg nei! Jeg håper du finner deg noe bedre å gjøre på etter hvert. Nå har det til og med blitt bekrefta at dine bastante påstander ikke stemmer, så da er det kanskje på tide å ta seg en tur ut i solen?

Strøyk du på forkurs i 2002 kanskje?
Aleks855
Rasch
Rasch
Innlegg: 6855
Registrert: 19/03-2011 15:19
Sted: Trondheim
Kontakt:

:roll:
Bilde
Svar