Jeg har spredt feil informasjo.

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Informasjon

Sist uke spredte jeg feil informasjon, pga at jeg feiltolket en epost. Tråden har blitt låst og jeg kan derfor ikke redigere innlegget. Er det muligheter for å få fjernet dette?
Forresten, kan administratorne finne e-mailen til folk med konto?
Aleks855
Rasch
Rasch
Innlegg: 6855
Registrert: 19/03-2011 15:19
Sted: Trondheim
Kontakt:

Hvilken tråd er det snakk om, og hvilken informasjon?
Bilde
Gjest

Informasjon skrev:Sist uke spredte jeg feil informasjon, pga at jeg feiltolket en epost. Tråden har blitt låst og jeg kan derfor ikke redigere innlegget. Er det muligheter for å få fjernet dette?
Forresten, kan administratorne finne e-mailen til folk med konto?
det er ingen låste tråder fra forrige uke utenom en sannsynlighetsoppgave for ungdomskole og nedover?>>>
Informasjon

Aleks855 skrev:Hvilken tråd er det snakk om, og hvilken informasjon?
Realfag/forkurs eksamen. Du kommenterte på den. Jeg skrev at eksamen var en nødløsning, dette stemmer ikke. Ønsker at innleggene der skal slettes.
Aleks855
Rasch
Rasch
Innlegg: 6855
Registrert: 19/03-2011 15:19
Sted: Trondheim
Kontakt:

Link til tråden er du snill. Det har vært så mange tråder de siste dagene pga. eksamensrushet.
Bilde
Gjestebruker

Informasjon skrev:
Aleks855 skrev:Hvilken tråd er det snakk om, og hvilken informasjon?
Realfag/forkurs eksamen. Du kommenterte på den. Jeg skrev at eksamen var en nødløsning, dette stemmer ikke. Ønsker at innleggene der skal slettes.
ja ingen fare dette her. jeg inviterer deg og de to andre som ble fornærmet i den andre tråden til bingokveld på austlandet
Aleks855
Rasch
Rasch
Innlegg: 6855
Registrert: 19/03-2011 15:19
Sted: Trondheim
Kontakt:

Åpnet.

Ser jeg stengte den fordi det ble litt mye off-topic slenging med leppa. Jeg sletter fortløpende innlegg som prøver å fortsette det.
Bilde
Svar