S1 eksamen 2016

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Vaktmester
World works; done by its invalids
World works; done by its invalids
Innlegg: 838
Registrert: 26/04-2012 09:35

rekel skrev:Har laget en fasit i hu og hast. (ikke løsningsforslag). Med forbehold om feil.

Edit: Det hadde sneket seg inn noen feil i del 2: 1b og 1c og 2a.
Oppdadert fasit her:
S1_eksamen_2016_fasit.pdf
Takk for fasit. Har lagt ut lenke til den på hovedsiden for eksamen :-)
LektorH
Cantor
Cantor
Innlegg: 102
Registrert: 28/05-2015 15:04

Her er et løsningsforslag. Jeg fikk de samme svarene som rekel, det er jo lovende.
S1 Eksamen 2016 vår løsning.pdf
(614.18 kiB) Lastet ned 7102 ganger
omarlittle1

Får nok 13-14 poeng. De fleste kom tidlig i del 1. Tror dere det er nok til å bestå?
gjest3,14

LektorH skrev:Her er et løsningsforslag. Jeg fikk de samme svarene som rekel, det er jo lovende.
S1 Eksamen 2016 vår løsning.pdf
Dette ser bra ut. Har ikke kontrollert de letteste oppgavene, men fremgangsmåten og utregning er riktig. Føringen og forklaringene er flotte. Godt jobbet! Hilsen :D
Gjest

Du finner alt om vurdering her:
https://dok.udir.no/DokumenterAndrekata ... riode=Alle
Hvis lenken ikke fungerer gå til udir.no | vurdering | eksamen videregående | sensorveiledninger... og finn den rette fagkoden
wwerrrtttt

hva fikk folk som karakter?

Ble en 6' er her
Skjønner ikke helt hvorfor, jeg gjorde ikke oppgaven med det rektangelet hvor man skulle finne sidene. Jeg bommet på oppg. 1 c del2 og den siste oppgaven. Men sensor må nok ha sett noe potensial i besvarelsen min
mss1l

wwerrrtttt skrev:hva fikk folk som karakter?

Ble en 6' er her
Skjønner ikke helt hvorfor, jeg gjorde ikke oppgaven med det rektangelet hvor man skulle finne sidene. Jeg bommet på oppg. 1 c del2 og den siste oppgaven. Men sensor må nok ha sett noe potensial i besvarelsen min
Så bra da! :lol: 6 her og!
Svar