ERGO vs RomStoffTid
Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
Går rundt og lurer litt på om eg skal gå til anskaffelse ev ERGO nettsted, det koster 325 kr,(har lånt ERGO grunnbok/studiebok) synes at RST fysikk 1 og 2 er generelt altfor dårlige til å ta med fasiter og at det er ei heil rekke slurv i verka deiras. Nettsidene deira er og til tider irriterende å forholde seg med lenker som ligger nede osv. Er det nokon her som kan komme med synspunkt å ERGO sitt nettsted for fysikk
-
- Riemann
RST er den dårlige fysikk jeg har vært borti, men også den eneste for på forkurs og dermed vgs...
Høgskolen i Sør-Trøndelag, Logistikkingeniør
Ingeniørmatematikk IV
Ingeniørmatematikk IV
For meg later det til at Ascehoug har eit meir strømlinjeforma opplegg på realfag. No Har eg ikkje sett kjemi og matte boka demses men skal definitivt sjekkes ut det, får lånt det gjennom biblioteket på skulen heldigvis. Det eg har høyrt om Kjemi faget er jo at det andre læreverket som ikkje er frå Cappelen er veldig mykje bedre, verdt å sjekke ut. Fysikk læreverkene til RST er jo ikkje fullstendig boss. Men fasit og sånt er virkelig dårlig. Her har eg sett i gamle læreverk av RST på spesielt eindel fleirvalgsoppgåver at det står fasit, men i de nye RST bøkene, på identiske opggåver er fasit ikkje der. Det bør jo vere ein progresjon påstoffet, til det bedre frå ein versjon av gammelt læreverk til eit nytt,i det minste status quo. Det er det ikkje. Når eg kontaktet forlaget å spurte, avfeide dei det og sa at det ikkje var vits i å ha fasit på disse oppgåvene. Kvifor dei har valg å ha det i dei gamle sa dei fint lite om. Det er kanskje eit argument at det hjelper eleven å tenke meir, men faktum er jo at de kutter vekk vital info.