Hei!
Jeg lurer på om noen andre her inne tok eksamen i matematikk 3MX nå i vår, hvis så, hvilket inntrykk sitter dere igjen med?
Personlig opplevde jeg at eksamensoppgavene var veldig greie. Jeg synes det kanskje var litt vel mye trigonometri i forhold til resten av det 3MX har å by på. Jeg ble sittende fast med siste deloppgave på oppgave 5 og fikk ikke løst en (enkel) trigonometrisk likning i oppgave 1.
I forhold til tid opplevde jeg at tida gikk veldig raskt, og ble stresset av dette (skrev som en gris). Nå vet jeg at jeg kanskje bruker litt vel mye tid på å kontrollere for slurvefeil, men det til tross synes jeg oppgavene tok mye tid og jeg la merke til at mange i eksamenslokalet kommenterte at de ikke rakk å bli ferdige med eksamen.
Hvilke inntrykk sitter andre som har hatt eksamen tilbake med?
TI
3MX eksamen (26.05.10)
Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
Hei,
jeg er ikke mattelærer, men har både sett og regna gjennom nevnte eksamensoppgave...synes den iallfall var mer variert og interessant enn ekvivalenten R2.
Jan
jeg er ikke mattelærer, men har både sett og regna gjennom nevnte eksamensoppgave...synes den iallfall var mer variert og interessant enn ekvivalenten R2.
Jan
La verken mennesker eller hendelser ta livsmotet fra deg.
Marie Curie, kjemiker og fysiker.
[tex]\large\dot \rho = -\frac{i}{\hbar}[H,\rho][/tex]
Marie Curie, kjemiker og fysiker.
[tex]\large\dot \rho = -\frac{i}{\hbar}[H,\rho][/tex]