Tentamen..:)

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderators: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Post Reply
8 klassing

Fjoo, jeg ble akkurat ferdig med Mateetentamen :D vi hadde for det meste geometri og alegbra... idet var ikke så fælt, men jeg liker jo matte.. Det var så vidt jeg juksa :twisted: meeen, den gode delen av hjernen min sa nei, hehe :) Når har/hadde dere tentamen? Hilsen Steinkjer jente, trøndere er ikke dumme!
ingjon
Fibonacci
Fibonacci

hei dette er svaret
:roll: kødda hakke aning
Guest

8 klassing wrote:Fjoo, jeg ble akkurat ferdig med Mateetentamen :D vi hadde for det meste geometri og alegbra... idet var ikke så fælt, men jeg liker jo matte.. Det var så vidt jeg juksa :twisted: meeen, den gode delen av hjernen min sa nei, hehe :) Når har/hadde dere tentamen? Hilsen Steinkjer jente, trøndere er ikke dumme!
Tviler langsiktig på at dere hadde algebra når du kaller deg 8klassing og
algebra er pensum for 9. og 10. klasse :wink:
LGO
Guru
Guru

Anonymous wrote:
8 klassing wrote:Fjoo, jeg ble akkurat ferdig med Mateetentamen :D vi hadde for det meste geometri og alegbra... idet var ikke så fælt, men jeg liker jo matte.. Det var så vidt jeg juksa :twisted: meeen, den gode delen av hjernen min sa nei, hehe :) Når har/hadde dere tentamen? Hilsen Steinkjer jente, trøndere er ikke dumme!
Tviler langsiktig på at dere hadde algebra når du kaller deg 8klassing og
algebra er pensum for 9. og 10. klasse :wink:
Algebra er også pensum i 8. klasse. F.eks forenkling av bokstavutrykk.
Mvh
Linda som underviser på ungdomsskolen. ;)
"Det umulige er bare en midlertidig arbeidshypotese" (A. Næss)
Post Reply