R1 og R2

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Post Reply
lindakatt
Cayley
Cayley

Kanskje feil sted å poste dette spørsmålet, men er det noen som vet om eksamen i disse ALLTID avholdes på samme dag? Og fremfor alt, HVORFOR???
Sievert
Dirichlet
Dirichlet

De henger vel sammen :). Kanskje samme sensorer som retter R1 eksamen også retter R2? Kanskje, men bare en teori :P
Janhaa
Boltzmann
Boltzmann

lindakatt wrote:Kanskje feil sted å poste dette spørsmålet, men er det noen som vet om eksamen i disse ALLTID avholdes på samme dag? Og fremfor alt, HVORFOR???
R2 var iallfall på samme dato idag. har titta kjapt på R2 også.
Observerte at oppg 4 alt 2 (på R2) var modifisert oppg 7 på R1. Litt artig.
La verken mennesker eller hendelser ta livsmotet fra deg.
Marie Curie, kjemiker og fysiker.

[tex]\large\dot \rho = -\frac{i}{\hbar}[H,\rho][/tex]
Janhaa
Boltzmann
Boltzmann

Sievert wrote:De henger vel sammen :). Kanskje samme sensorer som retter R1 eksamen også retter R2? Kanskje, men bare en teori :P
Jeg jobba noen år på vgs, og tror egentlig ikke det. Ikke på de to ulike vgs jeg var innom. Det er ganske stor kniving om rettearbeidet, og det fordeles "broderlig".
La verken mennesker eller hendelser ta livsmotet fra deg.
Marie Curie, kjemiker og fysiker.

[tex]\large\dot \rho = -\frac{i}{\hbar}[H,\rho][/tex]
lindakatt
Cayley
Cayley

Hmm... Jeg synes bare det er litt dumt, for om jeg vil ta opp igjen R1 til våren får jeg jo ikke gjort det i og med at jeg skal ha eksamen i R2... Ser liksom ikke helt logikken i at S1, S2, R1 og R2 ALLTID avvikles samme dag...
Post Reply