For at ei jente skal bli fargeblind må ho arve genet for raudgrønfargeblindhleik både frå mor og far. Ho arvar genet frå dei to foreldra uavhengig av kvarandre. Sannsynet er 8 % for å få genet for raudgrønfargeblindleik frå mor og 8 % for å få det frå far.
Kva er sannsynet for at ei jente skal vere raudgrøn-fargeblind???
Fasit : 0,6%
kjem ikkje på kva eg skal gjere, det einste eg tenker er 0.08*0.08
hadde vore flott om eg kunne fått ein riktig god forklaring.
Sannsyn ??? VG1 t-matte
Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
-
- Abel
Du tenker helt riktig.
Det er 0,08 sjanse for å få det fra mor og det er 0,08 for å få det fra far. Da er det 0,08*0,08 for å få det fra begge.
Fasiten er korrekt, men avrundet.
0,08*0,08=0,0064 = 0,64% [symbol:tilnaermet] 0,6%
Det er 0,08 sjanse for å få det fra mor og det er 0,08 for å få det fra far. Da er det 0,08*0,08 for å få det fra begge.
Fasiten er korrekt, men avrundet.
0,08*0,08=0,0064 = 0,64% [symbol:tilnaermet] 0,6%
Jaja, takk så mykje for hjelpa,
synest at fasiten kunne ha hatt med at dei runda av,eller at oppgåva kunne ha sagt at du skal runde av svaret med så og så mange desimalar osv.......
Eg meinar at når du førs tar deg bryet med og finne talet, så er det stor forskjell mellom 0, 6 og 0,64.
Eg meinar at ein ikkje burde runde av......
synest at fasiten kunne ha hatt med at dei runda av,eller at oppgåva kunne ha sagt at du skal runde av svaret med så og så mange desimalar osv.......
Eg meinar at når du førs tar deg bryet med og finne talet, så er det stor forskjell mellom 0, 6 og 0,64.
Eg meinar at ein ikkje burde runde av......