HALLELUJA! HALLELUJA!
Jeg fikk 2! Jeg er så glad!
Ja, jeg forstår noen her... som sikkert hadde spydd av en 2er, men jeg tok opp dette i sommer og da strøk jeg og ble skuffa... og en 2... jeg er så glad ^^
Da slepper jeg å henge meg i år
R2 eksamen 03.12.09
Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
Jeg lurer på hva han sensoren tenkte når han retta min eksamen. Når han så den fatale ungdomsskole feilen min... Jeg delte cos bare på den ENE siden! Tro hva han tenkte? Det har jeg tenkt på i hele jul! Hva den sensoren må ha tenkt når han så det... kanskje til å med så noe verre jeg ikke har sett... Kanskje ble han han illsint og knuste alt i hele rommet sitt! Eller kanskje han humret for seg selv og sa til kona si: "Ingvild - eller hva hun heter... - se dette! Se hva han/hun raringen her har gjort! Hahah... for en... uff... haha... hva skal jeg si!? Dette må vi kopiere og henge på humorveggen våres!" Eller kanskje han bare... stakkars.. han må ha vært nervøs! Eller kanskje han bare... fy f***, dette aksepterer jeg ikke! Du skulle hatt stryk! Men jeg er i godt humør i dag og gir deg 2! haha...
Grattis med bestått ja,Chopin skrev:Jeg lurer på hva han sensoren tenkte når han retta min eksamen. Når han så den fatale ungdomsskole feilen min... Jeg delte cos bare på den ENE siden! Tro hva han tenkte? Det har jeg tenkt på i hele jul! Hva den sensoren må ha tenkt når han så det... kanskje til å med så noe verre jeg ikke har sett... Kanskje ble han han illsint og knuste alt i hele rommet sitt! Eller kanskje han humret for seg selv og sa til kona si: "Ingvild - eller hva hun heter... - se dette! Se hva han/hun raringen her har gjort! Hahah... for en... uff... haha... hva skal jeg si!? Dette må vi kopiere og henge på humorveggen våres!" Eller kanskje han bare... stakkars.. han må ha vært nervøs! Eller kanskje han bare... fy f***, dette aksepterer jeg ikke! Du skulle hatt stryk! Men jeg er i godt humør i dag og gir deg 2! haha...
haha...god historie. Like nevrotisk som jeg var i gamle dager (kompliment).
La verken mennesker eller hendelser ta livsmotet fra deg.
Marie Curie, kjemiker og fysiker.
[tex]\large\dot \rho = -\frac{i}{\hbar}[H,\rho][/tex]
Marie Curie, kjemiker og fysiker.
[tex]\large\dot \rho = -\frac{i}{\hbar}[H,\rho][/tex]
Gratulerer med bestått.
Hei =)
Jobbar med nokre gamle eksamensoppgåver i r2 og kom over denne.
Det eg lurte på var oppgåve 5 d.
thmo laga eit løysingsforslag, men eg skjønar ikkje kva han har gjort på 5d. Det thmo gjer ved å setja inn tida i uttrykket for farten trudde eg gav farten etter 2 sek, ikkje startfarten v_0 som oppgåva spør etter...
Hadde sett stor pris på om nokon kunne gitt ein forklaring her..
Takk på førehand
[/tex]
Jobbar med nokre gamle eksamensoppgåver i r2 og kom over denne.
Det eg lurte på var oppgåve 5 d.
thmo laga eit løysingsforslag, men eg skjønar ikkje kva han har gjort på 5d. Det thmo gjer ved å setja inn tida i uttrykket for farten trudde eg gav farten etter 2 sek, ikkje startfarten v_0 som oppgåva spør etter...
Hadde sett stor pris på om nokon kunne gitt ein forklaring her..
Takk på førehand
[/tex]
ser ut som om det er feil ja...fordi
[tex]\text n{\aa}r t_0=t=0 er v=v_0[/tex]
etter mye regning fikk jeg:
2 sek før den treffer bakken er v(0) [symbol:tilnaermet] 8,2 (m/s)
[tex]\text n{\aa}r t_0=t=0 er v=v_0[/tex]
etter mye regning fikk jeg:
2 sek før den treffer bakken er v(0) [symbol:tilnaermet] 8,2 (m/s)
La verken mennesker eller hendelser ta livsmotet fra deg.
Marie Curie, kjemiker og fysiker.
[tex]\large\dot \rho = -\frac{i}{\hbar}[H,\rho][/tex]
Marie Curie, kjemiker og fysiker.
[tex]\large\dot \rho = -\frac{i}{\hbar}[H,\rho][/tex]
Hei = )
Tusen takk for svar og oppklaring. Eg fekk at v(0) = 8,24. Dette kan nok avrundast til 8,2 slik som du fekk... Måtte gjera ein integrasjon på den generelle løysinga av v(t)... Veit ikkje om eg orkar å leggja ut løysingforslaget på denne oppgåva no...
Tusen takk for svar og oppklaring. Eg fekk at v(0) = 8,24. Dette kan nok avrundast til 8,2 slik som du fekk... Måtte gjera ein integrasjon på den generelle løysinga av v(t)... Veit ikkje om eg orkar å leggja ut løysingforslaget på denne oppgåva no...
Hei. Kan gje mitt forslag. Rett meg viss eg tar feil. .
Eg tenkte slik at v(0) = y, der y er startfarten. For å finna ut dette må ein integrera det generelle uttrykket for v(t)
[tex] \ s(t) = \int v(t) dt = \int 40+C\cdot e^{-0,25t} dt [/tex]
[tex] \ s(t)=40t -4C \cdot e^{-0,25t} +D [/tex]
[tex] \ s(0) = 0 [/tex]
[tex] \ 40\cdot 0 - 4C\cdot 1 +D=0 --> D=4C [/tex]
[tex] \ s(2) =30 [/tex]
[tex] \ 40\cdot 2 -4C\cdot e^{-0,25\cdot2} +4C=30 [/tex]
[tex] \ 1,5738C=-50 [/tex]
[tex] \ \underline{C=-31,77} [/tex]
Set dette inn i uttrykket for v(t)
[tex] \ v(t) = 40 -31,77\cdot e^{-0,25t} [/tex]
For å finna v(0) = y, set ein berre inn t=0
[tex] \ v(0) = 40-31,77\cdot e^{-0,25\cdot 0} =\underline{\underline{ 8,23}} [/tex]
Eg tenkte slik at v(0) = y, der y er startfarten. For å finna ut dette må ein integrera det generelle uttrykket for v(t)
[tex] \ s(t) = \int v(t) dt = \int 40+C\cdot e^{-0,25t} dt [/tex]
[tex] \ s(t)=40t -4C \cdot e^{-0,25t} +D [/tex]
[tex] \ s(0) = 0 [/tex]
[tex] \ 40\cdot 0 - 4C\cdot 1 +D=0 --> D=4C [/tex]
[tex] \ s(2) =30 [/tex]
[tex] \ 40\cdot 2 -4C\cdot e^{-0,25\cdot2} +4C=30 [/tex]
[tex] \ 1,5738C=-50 [/tex]
[tex] \ \underline{C=-31,77} [/tex]
Set dette inn i uttrykket for v(t)
[tex] \ v(t) = 40 -31,77\cdot e^{-0,25t} [/tex]
For å finna v(0) = y, set ein berre inn t=0
[tex] \ v(0) = 40-31,77\cdot e^{-0,25\cdot 0} =\underline{\underline{ 8,23}} [/tex]
Kan du forklare også? svaret er riktig hvertfall. Skjønner bare ikke tankegangen din? Hvordan kan man "innlemme" v0 inn i formelen?96xy skrev:Hei. Kan gje mitt forslag. Rett meg viss eg tar feil. .
Eg tenkte slik at v(0) = y, der y er startfarten. For å finna ut dette må ein integrera det generelle uttrykket for v(t)
[tex] \ s(t) = \int v(t) dt = \int 40+C\cdot e^{-0,25t} dt [/tex]
[tex] \ s(t)=40t -4C \cdot e^{-0,25t} +D [/tex]
[tex] \ s(0) = 0 [/tex]
[tex] \ 40\cdot 0 - 4C\cdot 1 +D=0 --> D=4C [/tex]
[tex] \ s(2) =30 [/tex]
[tex] \ 40\cdot 2 -4C\cdot e^{-0,25\cdot2} +4C=30 [/tex]
[tex] \ 1,5738C=-50 [/tex]
[tex] \ \underline{C=-31,77} [/tex]
Set dette inn i uttrykket for v(t)
[tex] \ v(t) = 40 -31,77\cdot e^{-0,25t} [/tex]
For å finna v(0) = y, set ein berre inn t=0
[tex] \ v(0) = 40-31,77\cdot e^{-0,25\cdot 0} =\underline{\underline{ 8,23}} [/tex]
Hei
V_0 er ikkje innlemma i v(t), men eg måtte finna eit uttrykk v(t) som passa med dei nye randkrava i oppgåve 5d. Du veit at i oppgåve b skulle du finna v(t) med randkrava v(0) = 0, men i oppgåve d skulle v(0) = y. Altså eit anna randkrav. Tenk slik at v(0) = v_0.
Eg har ein smule anelse om at du har fysikk, og derfor tenkjer på v_0 innlemma i v(t), men tenk heller v_0 som v(0) = y.
Ein hadde to handfaste ting å gå ut frå i oppgåve 5d. Det var at s(0) = 0 og at s(2) = 30. Ut frå to likningar,(jf. løysing) fann ein det nye C leddet som kan brukast i v(t). Då har ein det nye randkravet. [tex] \ v(t)= 40-31,77e^{-0,25t} [/tex] og v(0) kan lett finnast.
Veit ikkje om eg klarde å forklara dette godt nok...., håpar du forstår ?
[/tex]
V_0 er ikkje innlemma i v(t), men eg måtte finna eit uttrykk v(t) som passa med dei nye randkrava i oppgåve 5d. Du veit at i oppgåve b skulle du finna v(t) med randkrava v(0) = 0, men i oppgåve d skulle v(0) = y. Altså eit anna randkrav. Tenk slik at v(0) = v_0.
Eg har ein smule anelse om at du har fysikk, og derfor tenkjer på v_0 innlemma i v(t), men tenk heller v_0 som v(0) = y.
Ein hadde to handfaste ting å gå ut frå i oppgåve 5d. Det var at s(0) = 0 og at s(2) = 30. Ut frå to likningar,(jf. løysing) fann ein det nye C leddet som kan brukast i v(t). Då har ein det nye randkravet. [tex] \ v(t)= 40-31,77e^{-0,25t} [/tex] og v(0) kan lett finnast.
Veit ikkje om eg klarde å forklara dette godt nok...., håpar du forstår ?
[/tex]