Noen som har følgt med på siffer på nrk?
Hva synes dere i såfall om det?
Siffer
Moderators: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
Ja, det synes jeg også. Jeg synes han er veldig flink å formilde. Ingen tørr matematiker i hvert fall.
De ligger ute på nrk nett tv for de som har gått glipp av det
De ligger ute på nrk nett tv for de som har gått glipp av det

Fry: Hey, professor. Which course do you teach?
Professor Hubert Farnsworth: Mathematics in quantum neutrino fields. I chose the name myself to scare away any students.
Professor Hubert Farnsworth: Mathematics in quantum neutrino fields. I chose the name myself to scare away any students.
Hehe, ja. Jeg fikk plutselig lyst å lese spillteori etter det intervjuet. Noen som vet om det er det tungt å lese på egenhånd?plutarco wrote:Artig lite intervju med John Nash blant annet.
Det høres bra ut, takkespen180 wrote:Hvis du kan lineær algebra er det vel lett å få en grunnleggende forståelse.

Har hatt litt spillteori, og var vell ikke noe der som var tungt teoretisk, matematisk eller på andre måter, men de fleste lærebøker tar vell et økonomisk innsyn på det. Tror ikke det skal være veldig vanskelig å lære seg noe alene, spørs hvor langt du vil gå.Dinithion wrote:Hehe, ja. Jeg fikk plutselig lyst å lese spillteori etter det intervjuet. Noen som vet om det er det tungt å lese på egenhånd?plutarco wrote:Artig lite intervju med John Nash blant annet.