tdt4105

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderators: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Post Reply
gill
Leibniz
Leibniz

Er det noen som tar tdt4105

Jeg lurer på om noen vet hva pensum er? Fra eksamen i 2011 august står det at man kan ha med:

Tilleggshefte I, “Introduksjon til HTML, CSS, JSP og MYSQL”
Tilleggshefte II, “Introduksjon til: MATLAB”
Bestemt, enkel kalkulator: HP 30S eller Citizen SR270-X

Er disse små heftene tilleggshefte I og II borte og man har ikke lov til å ta med seg slike lenger til eksamen men må lese alt i

matlab a introduction to programming and problem solving som man ikke kan ta med

Og er det slik at

HTML har fått en mye mindre plass i pensum?

Og JSP CSS og mysql er ute av pensum?

Er det noen som vet om opplegget på eksamen blir det samme som før eller om det er annerledes?

Tar faget som fjernstudent så derfor er jeg litt fjern angående oppdateringer!
ærbødigst Gill
espen180
Gauss
Gauss

gill
Leibniz
Leibniz

Hørte det har vært ganske store omlegginger av pensum særlig i ikke-matlab del. Stemmer det? Er HTML ute som det ser ut som og er det noen som skal ta faget som har fått noe informasjon om forskjeller og eventuelt om det i det hele tatt er vits i å se på flervalgsoppgavene til gamle ekssamenssett?

En annen ting som jeg lurer på er rett og slett siden pensumboka er på engelsk og spørsmålene stilles på norsk vil man måtte kunne det norske ordet for alle terminologiene går jeg ut fra da?

Bare sånn et eksempel s.54 i bokabruker forkortelsen POTS plain old telephone lines skal man finne norsk versjon eller blir det engelsk versjon på eksamen. Noen som har fått noe informasjon?

Er fjernstudent så sitter i Oslo uten å ha tilgang til noe særlig
ærbødigst Gill
drgz
Fermat
Fermat

Du har vitterlig tilgang til både hjemmesiden til faget, samt e-post til faglærer/forelesere. I stedet for å spørre her på forumet om hva pensum er burde du heller 1) lese på hjemmesidene til faget, og 2) sende mail til faglærer hvis dette ikke kommer klart fra på hjemmesidene.

At du sitter i Oslo hadde vært en unnskyldning på tidlig nittitallet da internett ikke var utbredt. Men i dag, nei.
Post Reply