Trenger løsningsforlag til eksamen i Matte R1 VÅR 2011

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
rembrandt
Descartes
Descartes
Innlegg: 425
Registrert: 10/11-2011 08:47

Hei,

jeg trenger sårt løsningsforslag til eksamenssettet i matte R1 for vår 2011.

I tillegg lurer jeg på om noen kan henvise til hvilken formler man må kunne for DEL 1 av eksamenssettet.

Ser frem til positive tilbakemeldinger :roll:
When men, even unknowingly, are to meet one day, whatever may befall each, whatever the diverging paths, on the said day, they will inevitably come together in the red circle.
mstud
Grothendieck
Grothendieck
Innlegg: 825
Registrert: 14/02-2011 15:08
Sted: Matteboken (adresse kun gyldig i semesteret) :)

Hvilke formler man må kunne...

Se s. 28-29 (forutsettes du skal kunne fra tidligere) og s. 34-35 (fra pensum i R1) i vurderingsveiledning i matematikk 2011

Løsningsforslag til vårens eksamener tviler jeg på om er lagt ut ennå... Kun på forlagenes hjemmesider (lokus), og bare lærere har tilgang...

Her er oppgavesettet i hvert fall... http://www.udir.no/Upload/Eksamen/Vider ... R1_V11.pdf
Sist redigert av mstud den 04/03-2012 18:22, redigert 1 gang totalt.
Det er bedre å stille et spørsmål og ikke få et svar, enn å ikke stille et spørsmål og ikke få et svar.

Det aller beste er enten:
å stille et spørsmål og få et svar
eller
å ikke stille et spørsmål og få et svar.
ettam
Guru
Guru
Innlegg: 2480
Registrert: 28/09-2005 17:30
Sted: Trondheim

Har ikke løsningsforslag til siste R1-eksamen, men her har du noen andre.
prasa93
Descartes
Descartes
Innlegg: 423
Registrert: 23/11-2007 21:16
Sted: Telemark

Mener at det lå inne på diskusjon.no, kan være verdt å ta en titt der.
rembrandt
Descartes
Descartes
Innlegg: 425
Registrert: 10/11-2011 08:47

Er det ingen her som har løst eksamen R1 vår 2011 ?
When men, even unknowingly, are to meet one day, whatever may befall each, whatever the diverging paths, on the said day, they will inevitably come together in the red circle.
Svar