Personlig har jeg hatt et relativt enkelt semester. Har kun tatt ett fag - MAT230 (Ikke-lineære differensialligniner), og når jeg først fikk "dreisen" på faget så har det egentlig vært veldig enkelt og greit. Dette til tross for dårlig pensumbok. De eksamensforberedende oppgavene som faglærer har lagt ut er også greie og helt klart overkommelige. Tror dette skal gå bra
 .  Dette er også grunnen til at jeg har vært litt inaktiv på forumet i det siste - stoffet har egentlig vært lett og lære, og det eneste jeg har lest parallelt med dette er fysikken fra vgs, som også har gått veldig bra (i hvert fall alle de kvantitative oppgavene - litt verre med de kvalitatitve
.  Dette er også grunnen til at jeg har vært litt inaktiv på forumet i det siste - stoffet har egentlig vært lett og lære, og det eneste jeg har lest parallelt med dette er fysikken fra vgs, som også har gått veldig bra (i hvert fall alle de kvantitative oppgavene - litt verre med de kvalitatitve  ).  Skal prøve å komme sterkere tilbake på forumet etter hvert!
).  Skal prøve å komme sterkere tilbake på forumet etter hvert!Ønsker i hvert fall alle sammen lykke til med lesingen, og selvfølgelig med selve eksamensavviklingen!

Tror jeg må slutte med sånt og heller få litt selvdisiplin og konsentrere meg om å lære stoffet mer jevnt gjennom semesteret. (Det er dessverre ikke første gang jeg har sagt det til meg selv.
 Tror jeg må slutte med sånt og heller få litt selvdisiplin og konsentrere meg om å lære stoffet mer jevnt gjennom semesteret. (Det er dessverre ikke første gang jeg har sagt det til meg selv.  )
)