*EKSAMENSTRÅD* - Våren 2012

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Arctagon
Ramanujan
Ramanujan
Innlegg: 265
Registrert: 06/09-2010 23:12

flEinstein skrev:Men jeg fikk virkelig en på trynet når jeg sjekka vitnemålet. Jeg har på et eller annet vis greid å få 3 på norsk skriftlig eksamen. Det er relativt merkelig da jeg har 6 i standpunkt i norsk skriftlig. Jeg kontaktet læreren min som leste eksamensbesvarelsen, og i tillegg ga den til en annen sensor. Begge ga klart beskjed om at jeg måtte klage, for det var i følge dem langt fra en treer.
Hvordan fikk du kontaktet norsklæreren din? Det er vel sommerferie nå? Jeg fikk også en lavere karakter enn det jeg forventet, så jeg kommer nok til å sende inn en klage.
Aleks855
Rasch
Rasch
Innlegg: 6862
Registrert: 19/03-2011 15:19
Sted: Trondheim
Kontakt:

Jeg har selv sendt klage på fysikk-karakteren min, men fikk høre at det kan ta lengre tid enn vanlig grunnet ferieavvikling osv. Men til gjengjeld ble alle frister utsatt slik at jeg ikke trenger å bekymre meg for det.

Godt gjort å få tak i sensorer og lærere på denne tida hehe. =)
Bilde
flEinstein
Noether
Noether
Innlegg: 21
Registrert: 25/07-2011 13:16

Sendte en melding på det personlige nummeret til min norsklærer. Vi avtalte at hun skulle lese min besvarelse, så sendte den til henne på mail. Videre skulle hun på skolen dagen etterpå, og der skulle hun høre med en kollega som også skulle dit. :wink:
Sist redigert av flEinstein den 25/06-2012 22:43, redigert 1 gang totalt.
Arctagon
Ramanujan
Ramanujan
Innlegg: 265
Registrert: 06/09-2010 23:12

Ah, skjønner. Jeg regner med at jeg ikke kan få kontakt med norsklæreren min nå, så jeg dropper nok å sende henne noen besvarelse. Jeg kommer til å sende inn klage uansett.
Hoksalon
Ramanujan
Ramanujan
Innlegg: 265
Registrert: 03/08-2010 22:12

flEinstein skrev:Du begynner ikke til høsten da regner jeg med? Så fall hadde vi begge startet på fysmat samtidig :wink:
Dessverre, men kan sikkert henge neste år! :)
flEinstein
Noether
Noether
Innlegg: 21
Registrert: 25/07-2011 13:16

Hoksalon skrev:
flEinstein skrev:Du begynner ikke til høsten da regner jeg med? Så fall hadde vi begge startet på fysmat samtidig :wink:
Dessverre, men kan sikkert henge neste år! :)
:)
Nebuchadnezzar
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 5648
Registrert: 24/05-2009 14:16
Sted: NTNU

Studenter i den gale stad ta vare på byens ry!
Husk på at jenter, øl og dram var kjempenes meny.
Og faller I alle mann alle, skal det gjalle fra alle mot sky:
La’ke byen få ro, men la den få merke den er en studenterby.
"Å vite hva man ikke vet er og en slags allvitenhet" - Piet Hein
https://s.ntnu.no/Integralkokeboken
Lektor - Matematikk, Fysikk og Informatikk
Svar