Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.
Hei, alle sammen. jeg sitter å gjør et oppgavehefte, og klarer ikke denne oppgaven her. Noen som kan hjelpe meg?
I 2000 bodde 14,9 % av verdens befolkning i såkalte høykostland mens de øvrige 85,1 % bodde i lavkostland. Av befolkningen i høykostland var 18,5 % barn, mens barn utgjorde 31,9 % av befolkningen i lavkostland.
Hva er sannsynligheten for at et tilfeldig valgt barn kommer fra et høykostland?
dolekjole wrote:Hei, alle sammen. jeg sitter å gjør et oppgavehefte, og klarer ikke denne oppgaven her. Noen som kan hjelpe meg?
I 2000 bodde 14,9 % av verdens befolkning i såkalte høykostland mens de øvrige 85,1 % bodde i lavkostland. Av befolkningen i høykostland var 18,5 % barn, mens barn utgjorde 31,9 % av befolkningen i lavkostland.
Hva er sannsynligheten for at et tilfeldig valgt barn kommer fra et høykostland?
Takk for svar
Skriv: bruke bayes setning kan du og sette og trevalg kan du. Do it use it and uillseethelogicit.