ok, er det noen som skal ha matte tentamen denne uka, men ikke kan noen ting..?? eg kan ingenting iallefall...
jeg liker ikke matte så godt, jeg skulle ønske at det var noen ting som kunne gjøre det gøy...
som den gangen vi fikk sjokolade til å regne med, og vi fikk spise den etterpå... hilsen 8 klasse, eidsbøen...
jeg syns matte er det beste faget! vi skal ha tentamen i nest uke(9. desember 2005). Jeg pleier alltid å renge ut masse oppgaver og repitere det vi har hatt av i høst. i tilleg til det skriver jeg regelbok som kommer til nytte noen ganger.
eg og går i niannde klasse og ska ha tentamen neste uke.
Eg kan bare sei at eg huske ingenting av det me har lært i år.
Men måten eg ska bruke til å øve til tentamen e å sjå først på det eg mest usikker på og øve på det.Så repetre eg alt etterpå.
Hei jeg og går i 9ende og jeg bare skriver ut alle matte opsumeringene i boka og limer dem inn i regel boka <3 matte sug og det gjør skole og get a life
Jeg skal ha matte tentamen i morgen(fredag).. jeg legger veldig press på meg siden jeg bare fikk 3 på den forige...
En lang regelbok hjelper ikke uten å repetere..
Men regelbok er også viktig for å huske regler som kanskje ikke er så lette å huske...
Regelbok kommer alltid til nytte! Det er ganske lurt å skrive ned noe av det som læreren gjør på tavla. Ofte lurt å skrive ned noen eksempler ved siden av:) Men husk å repeter slik at du ikke glemmer det
Shacal wrote:Hei jeg og går i 9ende og jeg bare skriver ut alle matte opsumeringene i boka og limer dem inn i regel boka <3 matte sug og det gjør skole og get a life
Hehe, jeg er så fryktelig enig med deg shacal, Matte er noe drit Jeg har mattetentamen i morra... Jeg stryker garantert