Bugga forum

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Determined
Dirichlet
Dirichlet
Innlegg: 194
Registrert: 25/01-2013 17:58

Tror det er noen kraftige bugger på forumet. Skrev nettopp et innegg, så blir det "datostemplet" 4 timer tilbake i tid... slik at jeg skriver inn innlegg midt inne i en tråd.
Determined
Dirichlet
Dirichlet
Innlegg: 194
Registrert: 25/01-2013 17:58

Kan hende jeg bare var såpass i svime at jeg brukte "rediger-knappen" og ikke "quote-knappen" (på mitt eget innlegg altså.

Men så bare at plutarco (tror jeg det var) postet noe som forsvant ganske fort, så begynt å lure.
Vaktmester
World works; done by its invalids
World works; done by its invalids
Innlegg: 838
Registrert: 26/04-2012 09:35

Bra det ordna seg. Uansett bra at folk sier fra om ting som kan forbedres - det er ikke alt som er mulig å fikse eller jeg har tid til å fikse, men det er greit å vite om hvordan folk opplever forumet :-)
Determined
Dirichlet
Dirichlet
Innlegg: 194
Registrert: 25/01-2013 17:58

Vaktmester skrev:Bra det ordna seg. Uansett bra at folk sier fra om ting som kan forbedres - det er ikke alt som er mulig å fikse eller jeg har tid til å fikse, men det er greit å vite om hvordan folk opplever forumet :-)
Ikke misforstå, det er et knall forum. Men har jo litt problemer med nedetid av og til da. :-)
Vaktmester
World works; done by its invalids
World works; done by its invalids
Innlegg: 838
Registrert: 26/04-2012 09:35

Determined skrev:Ikke misforstå, det er et knall forum. Men har jo litt problemer med nedetid av og til da. :-)
Vi er veldig klar over problemet, og synes det er veldig pinlig, men løsningen er å flytte hele nettstedet til en ny og mer stabil hosting service, og det er (for tiden) et litt for stort prosjekt til at vi har hatt mulighet til å sette i gang med det. Håper jeg (på et eller annet magisk vis) får masse tid til slikt i sommer, eller i alle fall ut på høsten en gang. :-)
Svar