Hei,
Jeg tar Mat1001 på UiO dette semesteret, og brått på har det kommet en Oblig som skal leveres nå på Torsdag.
Jeg ligger et stykke bak og frykter at dette ikke går så bra.
Finnes det noen som har tid til å hjelpe meg dette semestret med å få en stå karakter så hadde det vært kjempe bra.
Jeg vil gjerne få hjelp av noen har erfaring med å lære bort lignende pensum. http://www.uio.no/studier/emner/matnat/ ... index.html
Betaler opp til 500,- per klokketime og det kommer til å bli en del timer dette semestret tror jeg.
Fint om jeg kan få noen svar i løpet av kvelden så jeg kan ta kontakt så fort som mulig.
Mattehjelp
Moderators: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
Hei,
Om du får vanskelig med å finne privatlærer, så er det bare å spørre her. Vi hjelper gjerne til med oppgaver du sitter fast på. Det er ikke å si at vi løser oppgavene for deg, men hvis du presenterer oppgaven, og forklarer hva du har prøvd, så hjelper vi gjerne til slik at du kommer deg i mål.
Ellers, lykke til med jakten på privatlærer
Om du får vanskelig med å finne privatlærer, så er det bare å spørre her. Vi hjelper gjerne til med oppgaver du sitter fast på. Det er ikke å si at vi løser oppgavene for deg, men hvis du presenterer oppgaven, og forklarer hva du har prøvd, så hjelper vi gjerne til slik at du kommer deg i mål.
Ellers, lykke til med jakten på privatlærer

Vær kresen i valg av privatlærer. Det er vanvittig mange greie folk på universitetet som helt sikkert kan hjelpe deg masse. Man lærer veldig bra av å lære bort til andre. Det er folk klar over, og lærer villig vekk for å bli flinkere selv. Dessuten har du dette forumet, som hjelper deg gratis med alt du måtte lure på.
Jeg sier dette fordi jeg nettopp har sett to private firma som reklamerer for privathjelp i matte. Useriøst, uprofesjonelt, svindyrt, og helt unødvendig. Styr unna!
Jeg sier dette fordi jeg nettopp har sett to private firma som reklamerer for privathjelp i matte. Useriøst, uprofesjonelt, svindyrt, og helt unødvendig. Styr unna!