Etterlyser fasit for 2013 høsteksamen i R2 og Fysikk 2

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
Tipofool

Hei,

lurer på om noen har utarbeidet fasit for de siste eksamensoppgavene i Fysikk 2 og Matte R 2?

I tillegg lurer jeg på om noen har fasit for høsteksamen 2013 i R1 og 1T?

Ser frem til svar.
Markussen
Galois
Galois
Innlegg: 585
Registrert: 13/11-2012 14:42

Hei. Jeg har fasit for alle fysikk 2 eksamener frem til høst 2013 (har ikke 2013), men kan prøve å hjelpe deg om du står fast på noen av de.

Hvilke trenger du?
Vaktmester
World works; done by its invalids
World works; done by its invalids
Innlegg: 838
Registrert: 26/04-2012 09:35

Mesteparten av løsningene til Høsteksamen 2013 til R1 og 1T ligger her: http://matematikk.net/side/Eksamensoppgaver
rembrandt
Descartes
Descartes
Innlegg: 425
Registrert: 10/11-2011 08:47

Hei,

jeg trenger alle fasiter og ville være veldig takknemlig om du kunne sende dem til meg på mail. (Jeg har sendt deg privat melding med min email) Har du noen tips til hvordan man kan gjøre det bra på eksamen i Fysikk 2, så vil jeg gjerne ha de rådene også.

På forhånd takk.

Markussen skrev:Hei. Jeg har fasit for alle fysikk 2 eksamener frem til høst 2013 (har ikke 2013), men kan prøve å hjelpe deg om du står fast på noen av de.

Hvilke trenger du?
When men, even unknowingly, are to meet one day, whatever may befall each, whatever the diverging paths, on the said day, they will inevitably come together in the red circle.
rembrandt
Descartes
Descartes
Innlegg: 425
Registrert: 10/11-2011 08:47

Hvor er løsning til R2 eksamen Høst 2013?

Vaktmester skrev:Mesteparten av løsningene til Høsteksamen 2013 til R1 og 1T ligger her: http://matematikk.net/side/Eksamensoppgaver
When men, even unknowingly, are to meet one day, whatever may befall each, whatever the diverging paths, on the said day, they will inevitably come together in the red circle.
Markussen
Galois
Galois
Innlegg: 585
Registrert: 13/11-2012 14:42

Da er alt jeg har av fasit for R2 og Fy2 sendt på mail.
Imbraaten

Kunne du ha sendt fysikk 2 fasit for 2013 til meg på Mail?
Hadde vært supert! Imbraaten@hotmail.com
Markussen
Galois
Galois
Innlegg: 585
Registrert: 13/11-2012 14:42

Hei. Fasit for høstens eksamner i fysikk 2 og R2 har ikke kommet ut enda. Men Det ligger løsningsforslag på R2 her inne hvis du går inn på eksamensoppgaver.

Jeg kan gi deg beskjed når jeg får tak i høstens løsningsforslag for fy2.
Imbraaten

Tusen hjertelig!
Men har du fysikk 2 fasit for våren 2013 da?
Eller høsten 08?
Svar