Treterminsordning hioa

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk på høyskolenivå. Alle som har kunnskapen er velkommen med et svar. Men, ikke forvent at admin i matematikk.net er spesielt aktive her.

Moderators: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Post Reply
awesomnes
Fibonacci
Fibonacci

Heisann
Fikk vite at jeg har kommet inn på hioa tre termin til ingeniør nå.
Skaffet meg matteboken. Tenkte å begynnne å lese litt der. Lenge siden jeg har holdt på med matte 5 år ca.
Lurte på om noen visste om noen mattevideo sider som var bra, vært inne på udl.no men han har bare et kapitell enda.
Og er det noen som har erfaringer med tre terminsordning, hvordan er det?
Aleks855
Rasch
Rasch

awesomnes wrote:Heisann
Fikk vite at jeg har kommet inn på hioa tre termin til ingeniør nå.
Skaffet meg matteboken. Tenkte å begynnne å lese litt der. Lenge siden jeg har holdt på med matte 5 år ca.
Lurte på om noen visste om noen mattevideo sider som var bra, vært inne på udl.no men han har bare et kapitell enda.
Og er det noen som har erfaringer med tre terminsordning, hvordan er det?
Hei!

Det jeg lager av forkurs-materiale, er i veldig stor grad bare kopiering av videoer fra 1T og R1. Hvis du går gjennom de to listene, så har du minst 75% av forkurs-matten i boks.

Det er i tillegg en del repetisjon mellom 1T og R1, så det er ikke så mye stoff som det ser ut som. Spesielt sannsynlighet og derivasjon er veldig mye av det samme.

Hvis du ser på kapitlene i boka du har kjøpt, så vil du kunne søke opp det meste på UDL. Spør gjerne hvis det er noe du lurer på! :)
Image
Post Reply