Noen som kunne laget en fasit til oppgavene på del 2?
Trenger altså fasit til eksamensoppgavene HØST 2013, ikke vår.
Link til udir-nedlastingsside:
https://dok.udir.no/EksamensOppgaver.aspx?proveType=EG
Passord: Eksempel
Matematikkeksamen høst 2013
Moderators: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
-
- World works; done by its invalids
Regner med at det er grunnskole-eksamen du snakker om ettersom du poster i ungdomsskole-forumet vårt. Meg bekjent lages det ikke noen eksamen for matematikk på høsten for grunnskolen. Eneste mulighet for grunnskole-elevene å komme opp til eksamen er på våren...
Det ble laget en for 2013 av utdanningsdirektoratet. Hvis du tar en kikk i dokumentlageret, og setter prøveperioden til H-2013, og trykker "Velg", får du opp alle dokumentene tilknyttet den eksamensprøven.
Jeg vet selv ikke hvorfor det ble laget en eksamen for høsten det året, men den finnes.
Jeg vet selv ikke hvorfor det ble laget en eksamen for høsten det året, men den finnes.
Det finnes ingen fasit der du mener det skal være? Jeg finner ingen fasit i alle fall.
Riktig. Eksamensdokumentet ligger ikke ute på matematikk.net sine sider. Men det ligger ute på dokumentlageret til udir.no
-
- World works; done by its invalids
Ja så sannelig - jeg har lagt et ut på matematikk.net nå. Takk for tipset!dherik wrote:Riktig. Eksamensdokumentet ligger ikke ute på matematikk.net sine sider. Men det ligger ute på dokumentlageret til udir.no