Jeg sjekket eksamensresultatene på 1T, og R1 nå, og jeg fikk 6 på eksamen i R1 og 5 på eksamen i 1T.
Jeg er veldig fortvilet over 1T'eksamenen. Jeg skjønner ikke hvordan 6'eren ble drept.

I R1 hadde jeg en hel oppgave som jeg ikke klarte, nemlig den aller første oppgaven på del 2, den med å tegne opp sirkelen og lese av likningen i Geogebra. Her mistet jeg nok fire poeng osv. Men jeg klarte meg veldig bra på R1, ser det ut som. På 1T, så trodde jeg at jeg hadde så og si top notch.
Det eneste jeg virkelig ikke skjønte noe av, var den siste oppgaven på del 1, som var en tekstoppgave som spurte om du kunne gå under tauet. Jeg skrev jo noe/en del der, men det var ikke riktig, sammenliknet med LF på forumet her. Jeg ble også overrasket at de ikke sa noe om den oppgaven i forhåndssensuren, fordi jeg mener at den var veldig merkelig?? Jeg vet virkelig ikke, litt fortvilet, men er det mulig å få igjen en kopi av besvarelsen i matematikk eller er den borte for godt for oss som har avlagt eksamen på papir?