Hei
Jeg skal ta opp Historie, RLE, S2 matte og andre flere fag.
Jeg vet at S2 matte eksamen er i mai. Men hva med Historie/Rle? Kommer det til å være i April?
Eksamen
Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
-
- Lagrange
Det vil jeg tro. Tror jeg la merke til privatister rundt april forrige skoleår.
-
- Dirichlet
Men er det bare fag som RLE og Historie? Eller fysikk 1 muntlig også?Fysikkmann97 wrote:Det vil jeg tro. Tror jeg la merke til privatister rundt april forrige skoleår.
Som regel er alle muntlige eksamener i aprilOldManWithBanter wrote:Men er det bare fag som RLE og Historie? Eller fysikk 1 muntlig også?Fysikkmann97 wrote:Det vil jeg tro. Tror jeg la merke til privatister rundt april forrige skoleår.

Er det veldig viktig så kan du ta kontakt med privatistweb i den kommunen du er fra, de skal nok ha eksakt dato hvis det er klart.
-
- Dirichlet
Kjemikern wrote:Som regel er alle muntlige eksamener i aprilOldManWithBanter wrote:Men er det bare fag som RLE og Historie? Eller fysikk 1 muntlig også?Fysikkmann97 wrote:Det vil jeg tro. Tror jeg la merke til privatister rundt april forrige skoleår.
Må jeg kunne alle lab greiene?
Er det noen steder som har lab til bra pris? Akademiet/Bjorknes er dyrt.
Jeg skal ta opp fysikk 1 og kjemi 1 og 2 også
Er det veldig viktig så kan du ta kontakt med privatistweb i den kommunen du er fra, de skal nok ha eksakt dato hvis det er klart.
Det spørs hvilken karakter du satser på.
Satser du på toppkarakter anbefaler jeg deg lab kurs i biologi og kjemi. Fysikk er ikke så veldig vanskelig(lab delen).
Billigste er nok akademiet, men prøv å ring dem og spør du om kan få en god pris for pakke dersom det er mulighet.
Satser du på toppkarakter anbefaler jeg deg lab kurs i biologi og kjemi. Fysikk er ikke så veldig vanskelig(lab delen).
Billigste er nok akademiet, men prøv å ring dem og spør du om kan få en god pris for pakke dersom det er mulighet.